Utrolige historier

syns det er ganske utroligt at når min mor gikk gravid med første mann gikk hun 11 dager over termin og andre gang fikk hun på termin,samme skjedde med meg,første gang 11 dager over trem og andre gang på term[:D][:D] vet hvertfall at eg ikkje skal ha 4 barn for da må eg gå 16 dager over [:D][:D][:D]

Jeg syns det er ganske utrolig at jeg har fått 4 nydeilge friske barn, etter at jeg fjerna den venstre eggstokken og egglederen min da jeg var 16[:)] 

Er vel ingen sensasjon, men snuppa har 1 tippoldemor, 8 oldeforeldre og alle sine 4 besteforeldre friske og raske. Mine besteforeldre venter sitt 16. oldebarn i september. [;)] Faktisk så ille at min tante ba sine barn om å ikke få flere unger, for nå var det nok mente hun. [:D]

Mor mi vart erklært steril i ein alder av 19. Fødte meg 6 år etterpå.

Elles kunne eg både tysk, engelsk og litt spansk i ein alder av 3 år. (Og sjølvsagt norsk.)

Og det er og litt artig at den kommende tippoldemor er YNGRE enn den kommande oldemor [:D]

ORIGINAL: Frida82

Vet om ei som hadde 100 etterkommere mens hun ennå var i live. Hadde ikke så mange barn, men mange barnebarn,oldebarn og tippoldebarn.

det er da ingenting[8D] hehe..
Besteforeldrene mine har en god del fler..18 barn, over 100 barnebarn og over 20 oldebarn[:)]

Ikke akkurat den størrelsen på etterkommere jeg skal ha[8D]

Syns det er utrolig at jeg får se min sønn vokse opp, pga jeg skulle egentlig "strøke" med i fødsel og tiden etterpå![&o]

facinerende å tenke på at jeg brukte under 25 min fra begynnelse til slutt,da jeg fødte sist..vet enda ikke eksakt tid..

Samt da jeg sulle føde datra mi,såkom jeg inn med 10 cmåpningog ingen smeter[:D]

Jeg syns det er fantastisk at jeg ble sendt på ul for å bekrefte at jeg hadde mista igjen, så viste det seg at det var to friske barn inni der

jeg syns det var ganske imonerende at småen min nettopp klatret opp på en kjøkkenstol og sto der og hoppet[:o].... han kan ikke gå alene en gang enda... ikke rart han går under julius i barnehagen

Back
Topp