Utrolige historier

Mrs b

Forumet er livet
VIP
Noen som har noen?ble inspirert av "sommerbabyer" som skal ha trillinger laget på den gode gammeldagse måten[:D]Altså 5 bran på 3 år(all respekt til dem i åra som kommer[:D])

Eller  barn som går veldig tidlig,utrolige fødselshistorier ect ect.......er så moro å lese[:D]

`Jeg krabbet når jeg var 4 1/2mnd og gikk da jeg var 8 mnd.
Vet ikke om det er så utrolig da hehe, men syns det er veldig tidlig, siden snuppa her nettopp har begynt ¨å krabbe hehe

EDIT: jeg var 4 1/2 mnd da jeg begynte å krabbe

ORIGINAL: *MammaTilPrinsesse!*

`Jeg krabbet når jeg var 3 1/2mnd og gikk da jeg var 8 mnd.
Vet ikke om det er så utrolig da hehe, men syns det er veldig tidlig, siden snuppa her nettopp har begynt ¨å krabbe hehe

jo det er utrolig,jøss![:)]

oi ja det var også tidlig,strek hun[:D]

syntes dt var utrolig å komme inne på sykehuset med 10 cm åpning jg. husker jeg ble helt paff når hun sa det. trudde jeg hadde mange timer foran meg, siden jeg hadde hatt en tøff fødsel før. men nå var det bare å pressen ut [:)] kanskje ikke utrolig for dere, men for meg [;)]

jeg syns også det er utolig at en tobarns mamma i uas ble kidnappet i sitt eget hjem og så drept uten at  noen kunne gjøre noe med det!Dr phil for to dager siden.har ikke komt over det jeg[&o]

tja. søss fikk 4 barn på under 3 år. godt gjort det og da:) siste var tvillinger da:) men ble født før eldstemanns 3årsdag[:D]

ORIGINAL: MorTilSanderOgVetle

syntes dt var utrolig å komme inne på sykehuset med 10 cm åpning jg. husker jeg ble helt paff når hun sa det. trudde jeg hadde mange timer foran meg, siden jeg hadde hatt en tøff fødsel før. men nå var det bare å pressen ut [:)] kanskje ikke utrolig for dere, men for meg [;)]

Kan nesten signere denne [:D] Kom på føden som førstegangsfødene 2 uker før termin, med 8 cm åpning - uten å vite selv at det var fødsel. Trodde jeg hadde forstoppelse pga nedpress. Var fortsatt i sjokk dagen derpå [8D] Ikke sånn jeg hadde sett for meg min fødsel, så for meg var det ganske utrolig [;)]

Sikkert ikke sånne historier du var ute etter HI, men jeg måtte bare likevel [:D]

Vet om ei som hadde 100 etterkommere mens hun ennå var i live. Hadde ikke så mange barn, men mange barnebarn,oldebarn og tippoldebarn.

hm.. vesla har plystret siden hun var 3 mnd.. å gjør det ennå i en alder av snart tre år[8D] synes det er ganske kult jeg da.. [:D] 

ORIGINAL: ~*~LoVEmyKiDZ~*~

hm.. vesla har plystret siden hun var 3 mnd.. å gjør det ennå i en alder av snart tre år[8D] synes det er ganske kult jeg da.. [:D] 

imponerende[:)]

Dytt[:)]

ORIGINAL: Frida82

Vet om ei som hadde 100 etterkommere mens hun ennå var i live. Hadde ikke så mange barn, men mange barnebarn,oldebarn og tippoldebarn.

oi stor familie da gitt,stakkars henne når hun skal i gang med juleshoppingen[:D][8D]

tja fleire læga har førtalt mæ jævnli fra 2002 at æ først hadde 1-2% sjanse t å bi gravid, seinare fikk æ vette æ ikkje kunne bi gravid
joda har 2 heimelaga unga æ[:D]

æ synes d e utruli men kanskje ikkja andre synes d

Var tørr og bleiefri i en alder av 1 år og 7 mnd.
Ikke noe press fra mamma og pappa, men de presenterte potte i tidlig alder da[;)]

ORIGINAL: ~*~LoVEmyKiDZ~*~

Hehe, det gjør snuppen her også[:D] Ikke noe sånn fornuftig plystring, men går å lager sånne lyder[:D]

Tjaaa... Da jeg fødte gikk det 25 minutter fra 3-4 cm til han var ute. Ganske fornøyd me den...[8D]

ORIGINAL: MorTilSanderOgVetle

akkurat det samme skjedde med meg siste gangen.. synes det er utrolig jeg da..[:)]

Jeg synes det er utrolig at sist jeg fødte, gikk det 9 min fra 6 cm til han var født!

Back
Topp