Utrolig

sorry at jeg er litt treig, men hvordan kan en se hvem som er medlem i det enkelte forum??? litt ny på området [:)]

ORIGINAL: Brikke

sorry at jeg er litt treig, men hvordan kan en se hvem som er medlem i det enkelte forum??? litt ny på området [:)]

Om du trykker på ALLE FORUM finner du flere kategorier. Under terminforum vil du finne dem. Hvis jeg forsto deg riktig nå [;)]

ORIGINAL: Vinterdrøm

Om du trykker på ALLE FORUM finner du flere kategorier. Under terminforum vil du finne dem. Hvis jeg forsto deg riktig nå [;)]

Men kan man se hvem som er medlem i det enkelte forumet der???

ORIGINAL: LovelyTwo

ORIGINAL: Vinterdrøm

Men kan man se hvem som er medlem i det enkelte forumet der???

Du ser det vel ikke på noen annen måte enn at de skriver innlegg inne der... nå er jo du inne her og skriver her - dermed ser folk det øverst oppå siden her, og kobler deg til å være "medlem" her inne.

OK!! Takk for hjelpa [:)]

Back
Topp