Utrolig vondt!

Serex

Første møte med forumet
Hei, jeg er 18 uker på vei nå, å de siste ukene har jeg opplevd at jeg har utrolig vondt neden til, sånn ca fra der blæren sitter å opp til navelen.. Er dette normalt? Jeg skal til UL snart, så skal også spørre der, men vil vite d nå, egentlig.. Er sikkelig vondt så er vanskelig å gå, ligge, sitte... så å si alt jeg gjør.. Tror jeg kan ha vridd meg rundt på en måte, sånn at det ble "strekt" litt, men er usikker.. tror i hvertfall ikke at et svangerskap skal være så vondt.. Da blir det i såfall ingen problem med smerte under fødsel. Vær så snill å svar så fort dere vet noe om dette!!

MVH -Anna-

Hei. Mitt svar vil nok neppe berolige deg (dessverre), men jeg svarer likevel. Det høres ut som den typen smerter jeg opplevde i to dager før jeg fikk påvist en MA i uke 15. Ingen blødninger osv. Kun grusomme smerter. Hadde også "problem" med å tisse. Derfor trodde jeg også det kunne være urinveisinfeksjon. To dager etter at smertene opphørte var jeg til GU (alle rede planlagt kontroll) for UL, og fikk da vite at jeg hadde hatt en MA.

Håper jeg ikke skremte deg nå, og krysser fingrene for at alt går bra! Lykke til! <3

Hei, jeg er 18 uker på vei nå, å de siste ukene har jeg opplevd at jeg har utrolig vondt neden til, sånn ca fra der blæren sitter å opp til navelen.. Er dette normalt? Jeg skal til UL snart, så skal også spørre der, men vil vite d nå, egentlig.. Er sikkelig vondt så er vanskelig å gå, ligge, sitte... så å si alt jeg gjør.. Tror jeg kan ha vridd meg rundt på en måte, sånn at det ble "strekt" litt, men er usikker.. tror i hvertfall ikke at et svangerskap skal være så vondt.. Da blir det i såfall ingen problem med smerte under fødsel. Vær så snill å svar så fort dere vet noe om dette!!

MVH -Anna-
Hei!

Leit å høre at du har så vondt. Jeg tør ikek si noe om hva dette kan være, men vil råde deg til å ta kontkat med fastlegen for å få det undersøkt. Tenker at dette bør gjøres så snart som mulig. MVh Elin

MVH -Anna-

Håper alt har gått bra og at du føler deg bedre :)

Peace & love from Tessa
Termin 26/9-13

Back
Topp