Utrolig ukonsentrert!!

M#

Glad i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Fy fader, hadde helt glemt hvor utrolig ukonsentrert jeg blir når jeg er gravid! Det har visst noe å gjøre med hormoner og sånn, men passer meg ganske dårlig når jeg har en jobb som krever at jeg er skjerpet og bruker hodet :banghead:

Fler enn meg som sliter med konsentrasjonen?:P

Jeg er også utrolig ukonsentrert! Er jo ekstremt trøtt og kvalm hele dagen, så det er jo ikke så rart...

Burde til tider ikke kjørt bil. Det er ganske ille!

Jeg er så trøtt hele tiden. Forferdelig tungt. Føler igrunn at jeg lever i en "fyllesyk" tilværelse for tiden.:meh::hungover:

Vi får holde ut! 2.trimester blir sannsynligvis mye bedre ;)

Jeg sliter i forhold til handarbeid. Har brukt over en uke på et par votter. Dette kan ikke fortsette da jeg har masse julegaver å strikke. Klarer å strikke et par omganger så må jeg legge i fra meg.

• Liker
Reactions: M#
Jeg gruer meg til eksamnene mine :( Jeg spaser jo ut mens jeg sitter og leser :sorry:
Gikk greit med eksamnene når jeg var gravid med første, men føler sosiologi er lettere en anatomi...

Kjenner meg igjen her ja... Liker å ha kontroll, men nå føler jeg meg helt utafor xsmile8

Me three! Plutselig klarer jeg ikke konse om jobben. Alt jeg tenker på handler om baby.. det hadde jeg aldri trodd [emoji15]

Back
Topp