Utrolig trist

FruStina

Gift med forumet
at så mange herlige flotte jenter forlater oss, skriver her, for jeg tror ikke jeg klarer å svare alle i dag [:(] Synes livet er grusomt forferdelig noenganger, og håper dere alle kommer raskt inn på terminforum igjen. I mens må dere ta vare på dere selv og kanskje gjøre noe positivt, for å skyve vekk alt det triste litt.

Og alle andre jentene, nå er det NOK, nå skal INGEN flere forlate oss, vi tilhører her alle sammen, og nå skal vi holde sammen til slutten, i 7 herlige måneder. Dere er fantastiske jenter, med små mirakler i magen.

Ønsker alle en så god helg som den enkelte kan få. Masse klemmer

ORIGINAL: FruStina

at så mange herlige flotte jenter forlater oss, skriver her, for jeg tror ikke jeg klarer å svare alle i dag [:(] Synes livet er grusomt forferdelig noenganger, og håper dere alle kommer raskt inn på terminforum igjen. I mens må dere ta vare på dere selv og kanskje gjøre noe positivt, for å skyve vekk alt det triste litt.

Og alle andre jentene, nå er det NOK, nå skal INGEN flere forlate oss, vi tilhører her alle sammen, og nå skal vi holde sammen til slutten, i 7 herlige måneder. Dere er fantastiske jenter, med små mirakler i magen.

Ønsker alle en så god helg som den enkelte kan få. Masse klemmer

Enig med du!! Nå er det nok!

Nå mister vi ikke fler *bank i bordet*!!

Foresten veldig herlig skrevet av deg:) gode ord varmer nok når man klarer å ta det til seg.

Men vi blir her helt til termin:D vi går en super høst i møte!

Helt enig med deg FruStina... Er veldig trist å se at så mange mister, men vi får krysse fingrene for at vi andre her inne blir her inne til lille babyen vår er trygt ute[:D]

ORIGINAL: Ønsker_oss_et_barn

Helt enig med deg FruStina... Er veldig trist å se at så mange mister, men vi får krysse fingrene for at vi andre her inne blir her inne til lille babyen vår er trygt ute[:D]

Signerer denne jeg <3

Veldig trist at så mange mister - nå får det være nok [8|]

Håper at de som lett bekymrer seg klarer å holde de negative tankene borte, sånn at de kan slappe av og kose seg med graviditeten. For vi skal jo ha det hyggelig her inne [;)]

Så vil også ønske alle sammen ei god helg [:)] 

Veldig enig med FruStina.

Nå holder det. Vil ha alle godjentene her! Vil bli kjent med alle og beholde alle fram til termin. og så høre masse oppdateringer om bebissene!!

*bank i bordet*!

ORIGINAL: Jaybird

Veldig enig med FruStina.

Nå holder det. Vil ha alle godjentene her! Vil bli kjent med alle og beholde alle fram til termin. og så høre masse oppdateringer om bebissene!!

*bank i bordet*!

Jaaaa [:)]

jeg håper ingen forsvinner fra oss no... [:(]

vil ikke se at alle jentene forsvinner...

Enig. Nå skal vi ikke miste flere. [:)]

Signerer alt dere kloke damer har skrevet over her!!![;)]

Ja nå er det nok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [&:] Basta bom!![:)]

ORIGINAL: litjpi

Enig. Nå skal vi ikke miste flere. [:)]

signerer denne..................

Sign.

Nå fikk vi jo faktisk ei tilbake da:D
Tenker selvfølgelig på Jealie28[:D]

ja takk og lov for at lille spiren til Jealie hadde det godt, et lite mirakel i dag. Herlig herlig

Signerer alt skrevet over her - og takk og pris for at det kommer lykkelige gravide jenter tilbake igjen også[:)]

signerer alle, utrolig trist når noen mister.

Back
Topp