Utrolig trist dag❤️

Å nei dette var trist å høre:Heartred så urettferdig, sånt skal bare ikke skje:( Håper det snart ordner seg for dere med en spire som sitter hele veien:Heartred
 
Så utrolig trist [emoji20] Ønsker deg masse lykke til videre [emoji173]️ *Klem*
 
Huffameg :( Dette var ikke noen grei nyhet! Ta vare på deg selv! God klem <3
 
Så forferdelig trist å høre :Heartred
Sender deg en god klem, og masse lykke til videre.
 
Nå skal du gå sporenstreks til en privat gynekolog og finne ut hvorfor dette skjedde to ganger. Hvis du bor i Oslo-området så send meg en pm så skal du få navn på en superflink som vil gi deg støttemedisin du kan ta neste gang for å sikre at du kommer helt i mål. Tenker på deg!
Tusen takk, for gode ord og at du tenker på meg:Heartred
Er tredje gangen på 7 mnd, har ikke kommet helt til uke ti med de forrige ( bortsett fra to barn med annen far) denne gangen gikk jeg på crinone. Har gyn jeg går til i Drammen og hun skal hjelpe meg videre nå, var de som oppdaget MA i dag. Hun har fulgt meg godt opp med hcg prøver og ul hver 14 dag, og hår lovet mer hjelp videre nå.
Ønsker deg lykke til videre og med den lille i mai:Heartred
 
Tusen takk til alle dere fantastiske damer, dere er gode:Heartred kommer til å savne dere alle :Heartred kommer nok til å snike litt her inne i tiden fremover, selv om jeg ikke har termin i mai lenger.
Jeg gir ikke opp:love2:love2
Lykke til med svangerskapet og bebisene som kommer i mai.
 
Så ufattelig trist [emoji173]️ ta godt vare på deg selv! Og håper dere får det til snart igjen, og at den sitter i ni mnd!!
 
Tusen takk, for gode ord og at du tenker på meg:Heartred
Er tredje gangen på 7 mnd, har ikke kommet helt til uke ti med de forrige ( bortsett fra to barn med annen far) denne gangen gikk jeg på crinone. Har gyn jeg går til i Drammen og hun skal hjelpe meg videre nå, var de som oppdaget MA i dag. Hun har fulgt meg godt opp med hcg prøver og ul hver 14 dag, og hår lovet mer hjelp videre nå.
Ønsker deg lykke til videre og med den lille i mai:Heartred

Hvis dette er tredje gang du mister så har du rett på ordentlig utredning i det offentlige. Jeg fikk tilbud om utredning på avdeling for medisinsk genetikk hos Rikshospitalet etter min tredje MA. Fastlegen kan henvise deg dit. :)

I tillegg bør du be gynekologen vurdere om du bør stå på blodfortynnende (albyl-e) og evt prednisolon neste gang du er gravid.

Ønsker deg all verdens lykke til, det blir snart din tur igjen. Alle disse sorgene er glemt når du får premien din, husk det. Ta vare på deg selv nå! :Heartred
 
Så utrolig leit. Mange klemmer til deg.
 
Nei, så jævlig! Skikkelig urettferdig og feil å måtte oppleve slikt flere ganger.
Fytti rakkern... masse gode og varme tanker sendes din vei :Heartpink


Kan hende dette er helt urelevant for deg, men vet at min mor slet mange år før de fant ut at hun ikke produserte et eggehvitestoff tror jeg (i allefall noe som barnet trengte for næring), slik at det ikke var grunnlag for at fosteret kunne overleve lenger enn en viss tid. Når de fant ut av det kunne hun få oppfølging og behandlingen hun trengte som da endte i et vellykket svangerskap. Så veldig enig med Mammalicious her, dette bør du få skikkelig oppfølging på! Masse, masse lykke til videre!
 
Back
Topp