Utrolig tidlig..

*Huldra*

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Men nå er jeg sikker på jeg kjenner bevegelse! Har holdt på i noen dager den siste uka, har ikke turt å tenke slik siden det er så tidlig, men nå nettopp kjente jeg at det ikke er tvil lenger :) :)

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 ❤️

Men nå er jeg sikker på jeg kjenner bevegelse! Har holdt på i noen dager den siste uka, har ikke turt å tenke slik siden det er så tidlig, men nå nettopp kjente jeg at det ikke er tvil lenger :) :)

Jeg også har kjent noe noen dager, men syns i grunn d er tidlig..Samtidig er jeg rimelig sikker på at d er spiren som jeg har kjent..Kommer noen bittesmå dunk innimellom..Ikke ofte, men nok til at jeg reagerer på d..

Jeg hadde samme følelsen for noen dager siden, men slo det fra meg :)

Er godt å se andre si dette.. Jeg å føler denne fiskehalen, men tenker at det sikkert er noe annet, eller...? Man husker jo hvordan det føltes sist:o

❤️ Termin desember-14 ❤️

Taster fra appen:)

Hvor langt er du på vei? :) så gøy!!

Jeg også har kjent noe noen dager, men syns i grunn d er tidlig..Samtidig er jeg rimelig sikker på at d er spiren som jeg har kjent..Kommer noen bittesmå dunk innimellom..Ikke ofte, men nok til at jeg reagerer på d..
Ja, akkurat slik jeg også har hatt det i uka :)

Jeg har kjent det samme, men jeg fikk beskjed fra legen at det helt sikkert var fantomspark eller luftbobler. Jeg er 10+1. Ble usikker nå! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Skal ikke si at dere lyver, men syns det var voldsomt tidlig. Men dere har kanskje noen streke babiser som sparker fra seg inni der :)
Jeg må nok enda vente lenge. Med nr 3 kjente jeg første tegn til liv rundt uke 17 og med nr 4 i uke 16+1, men ikke daglig før uke 18.

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Helt seriøst, går det virkelig an? Ungen er jo bare noen cm og veier få gram.... Synes ofte jeg kjenner noe, men jeg vet jo at det ikke er babyen:)

Helt seriøst, går det virkelig an? Ungen er jo bare noen cm og veier få gram.... Synes ofte jeg kjenner noe, men jeg vet jo at det ikke er babyen:)
Jeg kjente liv i uke 14 første gang og da hadde jeg, som nå, gått å lurt i noen dager, babyen veide ikke mer en ca 50gr da og var ca 8cm, er jo ikke store greiene det heller. Nå veier den mellom 5-10gr og er ca 5cm. Jeg har vært gjennom dette 2ganger før, og sist gang var for 1 år siden, så jeg vet veldig godt hvordan det kjennes ut. Jeg leser også inne på nov at flere der har kjent spark/bevegelse tidlig. Hadde ikke trodd det var mulig selv men som sagt har jeg kjent det over flere dager og slått det fra meg. Men nå vet jeg hva jeg kjenner. :) Og, jeg tenker som så at hvor mye veier en edderkopp? om du fanger en med hendene så kjenner du jo den.:p

Jeg kjente liv i uke 14 første gang og da hadde jeg, som nå, godt og lurt i noen dager, babyen veide ikke mer en ca 50gr da og var ca 8cm, er jo ikke store greiene det heller. Nå veier den mellom 5-10gr og er ca 5cm. Jeg har vært gjennom dette 2ganger før, og sist gang var for 1 år siden, så jeg vet veldig godt hvordan det kjennes ut. Jeg leser også inne på nov at flere der har kjent spark tidlig. Hadde ikke trodd det var mulig selv men som sagt har jeg kjent det over flere dager og slått det fra meg. Men nå vet jeg hva jeg kjenner. :) Og, jeg tenker som så at hvor mye veier en edderkopp? om du fanger en med hendene så kjenner du jo den.:p

Jeg tror på deg altså, men det er så rart liksom. Men såååå koselig da:)

Jeg tror på deg altså, men det er så rart liksom. Men såååå koselig da:)
Er enig i det, men tror ikke egentlig det er spark. Tror heller at den snur på seg og vrir seg, at det er det jeg kjenner. Er liksom, ja som hvis man har en liten akvariefisk i hånden, og den ligger å beveger seg, er gjerne beste måten å forklare det på!

Er enig i det, men tror ikke egentlig det er spark. Tror heller at den snur på seg og vrir seg, at det er det jeg kjenner. Er liksom, ja som hvis man har en liten akvariefisk i hånden, og den ligger å beveger seg, er gjerne beste måten å forklare det på!

D var en fin beskrivelse..Akkurat sånn er d hos meg også..Er jo ikke spark, men er som at noe flytter på seg

Back
Topp