Utrolig Svimmel og Trøtt..

øyensten

Flørter med forumet
Jeg er bare i uke 14, men er blitt utrolig svimmel og trøtt.. Hver gang jeg reiser meg opp svimmler jeg, og når jeg kommer hjem blir det bare verre.. Da går hele kroppen/hode rundt i en zombi modus, jeg kan sovne på flekken, og sliter å følge med på hva de rundt meg snakke om..
Ettersom det går greit nok på jobb (barnehagen), og jeg er jo ikke syk, så har jeg ikke samvittighet til å være hjemme "syk". Jeg er jo forsåvidt oppegående så det er egentlig ingen god grunn til å belaste mine arbeides kollegaer, det er jo helst jeg kommer hjem det slår ut...
Noen som sliter med noe lignende?

Er litt sånn med meg også :)

Jobber også i bhg, 100 %, og er mest trøtt, men også litt svimmel. Får også vondt i hodet noen ganger.....

Går jo greit på jobben, men er veldig sliten når jeg kommer hjem.... Da er sofaen god å ha :)

Er 16 uker på vei :)

Heei, jeg har også hatt det sånn nå siden jeg ble gravid, det gir seg liksom ikke. Skal ta det opp med legen i neste uke men etterforsket litt på egenhånd og tror det er det lave blodtrykket mitt som gjør det. Blir svimmel i butikker og ligger rett ut hver ettermiddag/kveld enda jeg er sykemeldt nå. Utrolig frustrerende siden man ikke fungere ordentlig :) Men det er ikke noe farlig, bare veeeeldig plagsomt ;)

Back
Topp