Utrolig stinn og vanskelig å trekke pusten...

Sjokomamma <3

Elsker forumet
...flere som sliter med dette? :wideyed:
Blir utrolig fort sinnsykt stinn i magen og føles ut som om jeg ikke får pustet ordentlig :oops:
Veldig ubehagelig! :sorry: Eneste som hjelper er å ligge på siden når det er som verst...

Ja jeg også sliter med å puste. Men hørte at det var lungene som lå i press pga livmoren. Fryktelig ubehagelig, føler ikke jeg får nok oksygen :) kan ikke ligge på ryggen, da mister jeg helt pusten... men vi venner oss nok til dette også:) :)

Jeg og sliter med å få puste for tiden, blir helt ør i hodet siden jeg ikke føler jeg får nok luft. Dette roer seg vel når magen synker :-)

...flere som sliter med dette? :wideyed:
Blir utrolig fort sinnsykt stinn i magen og føles ut som om jeg ikke får pustet ordentlig :oops:
Veldig ubehagelig! :sorry: Eneste som hjelper er å ligge på siden når det er som verst...
Høres akkurat ut som meg! Føler meg så innmari gravid liksom - om man kan si det sånn;) Tung i magen og tung i pusten. Var ikke sånn forrige gang før helt på slutten - nå er det jo ennå 3 måneder igjen! Egentlig litt godt å høre at jeg ikke er alene om å ha det sånn:P

Har det også sånn! :o Veldig ubehagelig og tør nesten ikke spise meg helt mett lenger. Ribbeina på venstre side føles også ut som om de presses litt på fra innsiden, så regner med at det begynner å bli dårlig plass...

Back
Topp