Utrolig sterkt *link*

dytter igjen. Lille Oliver og familien fortjener all oppmerksomhet idag.

En skikelig sterk historie[:(][:(]

For en utrolig sterk og følelsesladet historie...[:(]
Jeg har så mye medfølelse for de som opplever dette og lignende som ord ikke kan uttrykke. Det må være så uendelig smertefullt og sårt, alt som kunne og skulle ha vært, all forventning og følelser som aldri ble forløst. Tanker om at nå hadde h*n vært så og så gammel, hvem hadde h*n lignet på, hvordan hadde latteren hørtes ut. Nei dette var bare helt forferdelig trist å se, men også godt mtp hvor ekstra takknemlig en blir for å ha sine egne i god behold. Hjertet mitt gråter virkelig for de av dere som har måttet oppleve å ikke få beholde deres barn, og som må leve med minner og følelser i forhold til dette.

Jeg synes det var så utrolig fint de bildene av familien sammen, og at de valgte å ha bilde av lillegutten på veggen sammen med søsknene sine og at det blir naturlig en del av familien. Han er deres storebror...Nei dette var sterkt.

ORIGINAL: Hoppande TeltPlugg

Eg syns denna bør bli dytta opp igjen eg..[:)]

Så utrolig, utrolig trist! [:(] Og vakkert på samme tid... Men så ufattelig trist![:(]

Syns det er flott at de velger å dele en slik historie!

Så utrolig trist... Sitter her og griner jeg...

Men en nydelig bildeserie, og kjempetøft av mamma'n å fortelle historien sin!

ORIGINAL: @ne

Så utrolig trist... Sitter her og griner jeg...

Men en nydelig bildeserie, og kjempetøft av mamma'n å fortelle historien sin!

Ja nå gråter jeg.. For en ufattelig nydelig gutt.. Og guri så trist og tungt det må være å legge seg meg liv i magen, å våkne uten... Stakkars stakkars alle som må oppleve dette... Mine tanker er med dere.. [:(][:(][:(][:(]

Back
Topp