utrolig spennende dager

x1x*isa*

Forelsket i forumet
i går hadde eg sånn skikkelig stikkinger i magen, rett under navelen..og istad kom det litt lys brun utflod..
eg er ekstremt humørsyk, gråter for alt mulig rart..ekstreme hetebyer, og ekkel smak i munnen[:'(], tisser ofte..

men dette er jo også symptomer på graviditet, men så fort har det vel ikkje klaffet enda..veit jo at eggløysinga kjem tidligere med pergotime..men..

lurer veldig her, for kjenner at det er noke som skjer "der nede" liksom..

Ikke for å være negativ Isa... Men jeg hadde det faktisk sånn for 1,5 -2 uker siden selv, og jeg er rimelig sikker på at mensen kommer... Den skulle vært her i dag og var sikker på at den kom i dag... Men har ikke skjedd enda...

Tegna er som du sier tegn på graviditet og det er meget mulig at det har skjedd hos deg!!! Å selvfølgelig håper jeg det! Men se opp for de høye skyene!! De er ikke gode å falle ned fra! Jeg har falt et stykke, ikke helt ned enda, men det gjorde vondt nok...
Det jeg ber deg om er å være litt forsiktig med å glede deg for tidlig... det gjør så vondt hvis det viser seg å være falsk alarm!!!

Håper på det beste..[;)]

ORIGINAL: ~Fiorelina~

Håper på det beste..[;)]

me too.lykk til.[:)]

Eg har ikkje så store forventinger enda, tror egentlig ikkje at det skal klaffe på første forsøket..[:)]

ORIGINAL: *isa*

Eg har ikkje så store forventinger enda, tror egentlig ikkje at det skal klaffe på første forsøket..[:)]

Nei men man vet aldri...
krysser fingrene for deg jeg[:D]

hvor lenge siden er det du slutta på pillene da? Altså det er ikke så veldig lenge siden jeg sluttet på pillene, og har jeg har noen av de samme symptomene som deg som at jeg har noen helt utrolig hetetokter til tider, må tisse nesten hele tiden og er ganske humør syk, men jeg er nok ikke gravid så fort! Sier dette for at du ikke skal ha alt for store forhåpninger, for som flere har sagt til deg her så er det utrolig vondt å falle ned hvis det ikke er noe der inne!

Men jeg håper jo så klart på det beste, både for deg og meg=)

Masse lykke klemmer

eg har ikkje brukt p-piller på over 3 år eg, og heller ikkje noke anna prevansjon.
men har vert plaget av cyster på eggstokkene.
Og det som gyn. har funnet ut no, er at egget blir befruktet, men det lager seg ei cyste rundt det, så egget får ikkje gå videre til livmora, og så sprekker den..derfor eg går på pergotime no ( ferdig med første kur mandag 24.okt. )

så blir spennende, og neida eg har ikkje så alt for store forhåpninger..
det eg lurte mest på var om dette var tegn til EL så tidlig..for eg kjenner at det er noke som foregår der nede iallefall..stikker, og nett som små bobbler under navelen og ut i sidene..rar følelse..

eg har jo hatt EL heile veien eg, men ikkje kjent det så tydlig at det er "noke" som skjer der liksom..vanskelig å forklare..

får berre håpe[:)] har iallefall sex annakvar dag[;)]

Krysser fingre og tær og alt som kan krysses for deg isa!! [:)]

takk, håper og krysser fingrene for alle her eg også[:)]

ja, håper virkelig at den sitter! men tenkte på en ting jeg ift pergokur. er det da garantert at en får EL?

veit ikkje om det er garantert, men eg har el frå før eg, berre litt "svake" egg...

og idag også har eg vert så rar i magen..prikker og stikker under navelen..kjenner at det skjer noke der nede, om det er fleire egg på gang eller om den sitter, det veit eg ikkje men...håper..

Kanskje det er bivirkninger... Skjønte på gynekologen i dag at alt kan være bivirkninger på pergotime!!! Jeg aner ikke jeg altså...
Jeg hadde det jo sånn jeg å rett etter el denne mnd... Jeg håper jo fortsatt at det kan være noe, men...

Håper det klaffer for deg denne gang isa[;)]

lykke til isa

takk[:)]

I går så vart magen min veldig oppblåst og hard..litt ømme bryster..tisser ofte, og har fortsatt hetebyer, og så er det ubehagelig å ligge på magen ( eg som må ligge på magen for å sove[8|] ) ,
eg tar meg sjølv i å beskytte magen, og stryker på den..instinkt?
føler meg litt teit når eg merker at eg gjere det automatisk..
( altså når me var ute i går, og eg gjekk fordi mennesker så holdt eg foran magen med handa..
sikkert kjempe teit av meg, men eg gjere det heilt automatisk..( kun siste 3 dagene ca )

jaja, skuffa blir eg evt. om tanta kjem , men eg prøver å ikkje stresse, og veit at dette kan vera bivirkinger så..men iallefall sikker på at eg har el, det har eg jo hatt heile veien, berre at eg må ha eit eller fleire som er litt sterkere[;)]

ha ein fin dag alle sammen[:)]

lurer litt på om dette er rart av meg? eller er det andre som har opplevd sånn? at dei beskytter plutselig magen?

Ja, kjære *isa* - du er litt rar...

Men grei fordiom[;)]

Back
Topp