Utrolig sliten og litt overveldet

Bokorm112233

Blir kjent med forumet
Hei dere!
Er det lov å sutre litt også, oppi alt dette?
Jeg blei uplanlagt gravid (ca. uke 8 nå), men både jeg og partner er overlykkelige og gleder oss masse til den lille kommer. Jeg var jo klar over at man kan være kvalm og uvel som gravid (noe jeg også er innimellom, men akkurat det er ikke så ille) MEN jeg var på ingen måte forberedt på hvor ufattelig fullstendig utmattet jeg har følt meg de siste tre ukene. Det kjennes ut som jeg har løpt maraton hver dag! Jeg klarer meg akkurat gjennom en arbeidsdag, og så er det stort sett sofaen resten av kvelden. Jeg pleide være aktiv før, men turer, litt trening osv. Men jeg klarer liksom ikke det nå... Kan noen bare fortelle meg at det blir bedre? Jeg kan jo ikke sitte på ræva i 7 måneder til?
 
Hei dere!
Er det lov å sutre litt også, oppi alt dette?
Jeg blei uplanlagt gravid (ca. uke 8 nå), men både jeg og partner er overlykkelige og gleder oss masse til den lille kommer. Jeg var jo klar over at man kan være kvalm og uvel som gravid (noe jeg også er innimellom, men akkurat det er ikke så ille) MEN jeg var på ingen måte forberedt på hvor ufattelig fullstendig utmattet jeg har følt meg de siste tre ukene. Det kjennes ut som jeg har løpt maraton hver dag! Jeg klarer meg akkurat gjennom en arbeidsdag, og så er det stort sett sofaen resten av kvelden. Jeg pleide være aktiv før, men turer, litt trening osv. Men jeg klarer liksom ikke det nå... Kan noen bare fortelle meg at det blir bedre? Jeg kan jo ikke sitte på ræva i 7 måneder til?
Jeg føler med deg! Hos oss var det planlagt, men den utmattelsen tok meg på senga. Helt kake hver dag. Men alle, inkl. Jordmor, sier det blir bedre i 2 trimester :)
 
Jeg er også helt utmattet. Mannen min har bestemt at jeg bare er lat. Men han vet jo ikke. Nå i det siste har han tatt mer hensyn. Når storesøster har bada i baljen på gulvet så tømmer han den, siden jeg ikke klarer å løfte den.
 
Jeg har det likt. Ingen kvalme, men jeg er såå sliten. Jeg hadde det likt og litt verre i første svangerskap og da sov jeg 12t i løpet av et døgn for å komme meg gjennom jobb og middagslaging. Det er nok helt normalt og sist gikk det verste over mellom uke 14 og 16. Da var jeg igjen klar for trening, fjellturer og å være våken etter kl 20 på kvelden. Det blir bedre, så hold ut!
 
Back
Topp