Utrolig sliten i dag..

litenbaby!??

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Føler det ikke er grunn til det, har ikke gjort noe anstrengende, i dag. Hadde en hektisk dag i går, frem til middag, så er kanskje det? Har lyst til å gjøre husarbeid, haha, men makter ikke nå :/ I tillegg synd på guttungen som ønsker å finne på alt mulig :/ Har ikke vært sånn sliten siden uke 5-6, er 7+5 i dag.. Husker ikke at det var sånn sist, men har jo flere plikter nå, så.. Hvordan er deres søndag? :)

Min søndag er foreløpig i senga, som alle andre dager siste mnd...... Er heldigvis litt piggere på kveldene om dagen, så tror det går på fram :)

Jeg har vondt i hodet, spydde opp frokosten 3 minutter etter jeg var ferdig med å spise.. Nå ligger jeg på sofaen, tror jeg kommer til å bli her i dag... :p

Feel you...
Vært sliten i mange uker jeg! Gruer meg ihjel til skolestart og seminar i morgen. Fæ

Fint det ikke bare er meg. Har fått hengt opp klær og bakt litt nå men.. Vi hadde skolestart torsdag faktisk, det gikk greit :) Godt å komme seg hjemmefra :)

Er vant til kun en dag i uka, pluss jobb ellers... Men denne uka et det full uke på skole :( aner ikke hvordan dette skal gå. Gruer meg MASSE :(

Ligger i sofaen og er kvalm etter at jeg spiste frokost, gruer meg til skolestart Pga kvalme og trøtthet osv ..

Fryktelig trøtt og sliten her også! Har ikke orka annet enn å re opp sengene og vaske badet..og ble skikkelig svimmel når jeg vaska badet! Ellers har jeg prøvd å ordne med barna etter beste evne :) Ikke lett med null energi...Får håpe det hjelper snart hos oss alle!

Æ e av dæm som får ekstra energi når æ e gravid, så har rydda litt i huset, vorre ut å leika med ongan,sett tour de ski å laga vafler :)

Har vært utrolig sliten siden uke 5, idag har vært den første dagen på leeenge at jeg har hatt ork og energi til å gjøre noe.. så vi har vært ute på tur, på lekeland og jeg har bakt kake:) helt fantastisk, håper dette varer..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

hehe her har det vært veldig opp og ned.. noen dager er jeg i ok form, og plutselig er forferdelig dårlig igjen.. I dag har jeg hatt pustevansker, null overskudd, dødskvalm… +++ hjelp! hehe

Jeg har ENDELIG fått tilbake energien min etter flere uker totalt utslitt. Hadde helt glemt hvordan det var med overskudd i hverdagen. Får bare håpe det varer da:)

(Er nå i uke 11)

Back
Topp