utrolig rastløs

!!

Forumet er livet
VIP
Hva hadde dere brukt tiden på, dersom dere hadde en hel uke ferie helt alene, uten barn?

Dagene er seige, og alle er på ferie! Så jeg går her hjemme og rett og slett kjeder meg!

Skulle gjerne fått malt huset osv, men ute regner det som bare det.

JEG ville slappet av litt, ordnet i bedene ute, ryddet kjelleren, sortert for små klær, dratt og shoppa litt, tatt en tur til badeland for å svømme, kanskje kino en kveld, lagd opp litt mat og fryst i porsjoner i fryseren...

Jeg har hatt en tedens til å bare sløve, gjøre husarbeid og ellers ikke noe mer.. men jo mer rastløs jeg blir jo mer gretten og tiltaksløs blir jeg :P så jeg foretrekker å ha slik alenetid når jeg jobber for da blir ikke dagene så lange :P nå blir snart ikke det noe problem siden jeg venter nr 2 da :P

Jeg lå på sofaen å tenkte på alt jeg kunne gjort hele uka jeg ikke hadde ungene :p Har masse huslige ting jeg burde gjort. . Gjorde ikke en dritt.. :p

Jeg lå på sofaen å tenkte på alt jeg kunne gjort hele uka jeg ikke hadde ungene :p Har masse huslige ting jeg burde gjort. . Gjorde ikke en dritt.. :p

Akkurat slik det er her også! Sov til 11-12 , stå opp og ligge på sofaen, vaske litt klær, også venter jeg besøk senere i kveld. Så kan ikke si jeg har gjort noe nyttig!:p

Gå turer
Rydde i klesskap/fryseboks mm.
Shoppa
Lunsjet
Pusset opp noen møbler (om du har noe du vil forandre på)
Svømmehall
Vasket bilen
Sett serie på nettflix/tv
S.L.Ø.V.E.T. ;);)

Jeg hadde gitt faen i dårlig vær å kommet meg ut for å spillt litt basket! Kanskje dra på en liten telttur?? :D
Rydd gjennom alle skap og skuffer hjemme.
Spis lunsj ute.
Tren!
Spill tv spill!

Back
Topp