Utrolig --- OUL

Nimas

Forelsket i forumet
Augustmødrene 2014
I går var vi endelig på OUL og jeg sitter igjen med hvor utrolig det egentlig er, kunne se ett menneske på en skjerm på den måten. Sist fikk vi ikke vite kjønn, men denne gangen kunne hun se det (morro at vi fikk samme jordmoren som sist som kjenner til meg fra før). Mannen var den som virkelig ville vite det, mens jeg var veldig avslappet til dette med å vite/ikke vite. Her skjuler det seg ei jente, så da blir det en av hver i vår familie.

Hun virket ganske sikker og jeg fikk jo se skjemen selv der det ikke var tegn til hverken utovertiss eller testikler. Så selv om de ikke kan garantere noe fikk jeg inntrykket av at jente er det. Vi skal tilbake til ny ultalyd og oppfølging i ca uke 24 ettersom jeg fikk gutten prematurt. Greit å få den oppfølgingen så slipper vi bekymre oss. Men guri -- hvor utrolig det er.

Det vil jeg tro det var :Heartred Gratulerer så masse med lillesøster! Heldig med en av hver :) har ennå ikke vært på ultralyd, hele to uker igjen, men gleeeder meg masse. Vi skal sannsynligvis ikke vite, men mannen har veldig lyst :p

Gratulerer :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Det er en helt utrolig overraskelse ved fødselen når du ikke vet det så det kan jeg med hånden på hjertet anbefale.

Ja morro med en gutt og en jente, spennende å se hvordan det blir. Hadde innstilt meg på at jeg var skikkelig guttemamma. Kjenner jeg avventer litt med rosainnkjøpene til etter andre ultralyd bare for å være sikker :)

Back
Topp