Utrolig!!! litt langt

sas

Gift med forumet
To ting jeg må dele med dere.

JEg sendte en email i går til en fotsone terapaut vedrørende Jamie. Spurte også om det var mulig at hun kunne komme hjem til meg da der hun har praksisen var litt tungvint for meg med buss.
Fy søren. her er svaret jeg fikk av henne og MÅ dele med dere fordi jeg synes hun er så snill [:)] Og jeg veldig heldig:

Jeg må først si at jeg har ingen erfaring med behandling av små barn. Etter det jeg leser i din e-mail har jeg en oppfatning av at lille Jamie kan ha Lock Foot. Det er et av de små beina i foten som er ute av possisjon, og dermed kan ha låst Skjelettet i en skjev stilling... Det er forholdsvis lett å ordne, og bør gjentas flere ganger. Jeg kan vise deg hvordan du gjør det, samtidig som du kan massere og stimulere noen soner under beina hans, forsiktig og hjerne hver dag når du føler for det.Også gjerne under måltidene. Barn reagerer lett på slik behandling så det er viktig å se an formen til barnet, og være lett på hånden. Det et også godt for barn generelt å få massert både hender og føtter.Sonene i hendene kjenner jeg ikke så godt, men det er ikke mulig å gjøre noe skade med myk massasje. Jeg kan komme til deg når det passer for deg.Gjerne idag før kl 15, hvis det er mulig.Uke 5, kommende uke, har jeg mye ledig tid, da jeg er noe plaget med synet etter en liten ulykke, regner jeg med å måtte bli sykemeldt denne uken. Men litt aktivitet er likevel bra for meg. Jeg tar ikke betalt for denne behandling/veiledning da jeg ikke har noen erfaringer, men har noen ideer om hva som kanskje kan hjelpe.

Selv om hun ikke har erfaring med barn og kun voksne vil jeg at hun skal komme og se på han. Her er praksisen hun holder til ved:
http://www.dinkroppklinikken.com/2.html

Så den andre tingen jeg må dele med dere. I natt klokken 00.30 fikk Jamie COLLETT istedet for NAN 1 etter råd fra blant annet Mettemor her for noen uker siden. Og så langt ser det søren meg ut at det funker!!!!! Han har 80 % mindre vondt jo!!!!!!! Eller er det bare tilfeldig og smerten kommer tilbake?? JEg velger å ikke tro det.
Vet jo at Collett er mildere for babymage men trodde ærlig talt ikke at det var noe av det som var problemet for Jamie. Han har jo fortsatt litt vondt, men så langt har han IKKE gråtet mens han har fått melk, litt rød i toppen mens han drikker men tviholder på flaska og suger:) LItt magevondt etterpå..litt smågråt...men så går det over. Sovet også veldig bra i natt.

hmmmmm...så ja...er sjeleglad...

awwww så utrolig godt å høre.. så glad på dine vegne...[:)]

jeg og samboern min er behandlet for lock foot hos akupunktør. jeg ble bedre i hoftene og sambo ble god i ryggen. hun som behandla oss behandler også små barn med god effekt:)
håper jamie har god effekt også så dere får nyte denne tiden:)

ORIGINAL: Leyah

Så bra [:D]
Må være godt å se den lille ha det mindre vondt! [:)]

så godt at d ser ut til å ha blitt bedre[:)] og veldig snilt av ho å gjøre et forsøk på d og iikke minst å komme hjem til deg å, skulle vært flere av d slaget[:)]

ORIGINAL: RonjaR

ORIGINAL: Leyah

Så bra [:D]
Må være godt å se den lille ha det mindre vondt! [:)]

åh så flott! hu høres ut som regne engelen :) Så utrolig bra at Jamie er bedre allerede. Du må fortelle hvordan det gikk etter at hu har vært hos dere [:)] 

ORIGINAL: dagny87

jeg og samboern min er behandlet for lock foot hos akupunktør. jeg ble bedre i hoftene og sambo ble god i ryggen. hun som behandla oss behandler også små barn med god effekt:)

åå.Akupunktør kan behandle slikt også? Aldri hørt om lock foot jeg.
Hadde dere veldig vondt i forkant? Var dere hos andre før dere oppsøkte akupunktør?

ORIGINAL: sas

ORIGINAL: dagny87

åå.Akupunktør kan behandle slikt også? Aldri hørt om lock foot jeg.
Hadde dere veldig vondt i forkant? Var dere hos andre før dere oppsøkte akupunktør?

jeg hadde ikke så vondt at det hemmet meg i hverdagen, men det var vondt nok. ble helt bra. sambo hadde vært sykmeldt i nesten 2 år og etter 3 behandlinger var han tilbake i arbeid igjen[:D]
hadde litt oppfølgingsbehandling i 6 mnd. og dette er 2 år siden nå og han er helt god[:D]
ønsker dere lykke til. men ser jo i den andre tråden din at jamie er mye bedre allerede:)

ORIGINAL: cathrine_*

awwww så utrolig godt å høre.. så glad på dine vegne...[:)]

[:)]

Back
Topp