utrolig lenge siden!

hei hei  er ikke så mye liv på forumet her, men jeg titter nå innnom avogtil Går veldig fint! Har en trassig toåring som vet hva hun vil! hehe  men det er helt hærlig. Hun er blitt så stor!! hvor ble den lille jenta mi av liksom..? hehe. hun prater og styrer på og er kjempe glad i å synge. Akkurat nå hviler hun så har vi planlagt at vi skal reise å kjøpe rytmepinner for det liker hun så godt  
Så skal hun bli storesøster nå i slutten av juni, det blir spennende  Har termin 28.juni, gleder meg veldig! 


Dere da?  Ser ut ifra tickeren at du også er gravid? gratulerer! 
 
ja de er herlige trossalt trassen=) her har jeg en trassig toåring og en trassig 3åring. hun minste vet virkelig hva hun vil hun også! hun er veldig glad i å synge hun også, å har begynt å snakke veldig mye mere på kort tid.=) så er hun veldig glad i å ødelegge for storebror. jo takk det samme=) du har jo ikke lenge igjenn du da! det blir spennende=)
 


Trone skrev:
Lenge siden ja! :) Jeg må innrømme jeg husker ikke verken det gamle eller det nye nicket ditt :/ 

Men hei til deg, uansett!! :D 


Ikke æ heller... :P

Men hei, og gratulere. :D
 
Tittei ;) Er vel mange som har både fått og venter på nestemann ;)

Er ikkje så mykje liv på forumet her lenger... Glømmer igrunn heilt å stikke nasa innom ;)

 
Så spennende med alle som skal få og er gravide... Må innrømme at jeg nok glemmer å stikke nesa innom siden jeg ikke er gravid selv.Gratulerer til alle som har fått og til alle som er på vei. Det er kjempespennende. Blir nok neppe noen flere her i gården med en mann som ikke vil:P
 
Back
Topp