Utrolig lenge siden sist

God bedring og lykke til :) jeg ble kikhullsoperert i juni, og begynte på hormoner i desember. Testet positivt i februar og er nå 11+3 :)

God bedring og lykke til! :):)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

hei..lenge siden...huse nicket :)
godt å få operasjon overstått, god bedring og masse lykke til med forsøk :)

Riktig god bedring og hjertelig velkommen tilbake :D :D

Sent from my SM-P600 using Tapatalk

God bedring og lykke til videre :D Godt å få den operasjonen overstått da :)

Hei! Jeg husker deg godt:-) så synd at du fikk infeksjon av operasjonen:-( håper du snart blir bedre. Klem

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

God bedring! Håper dere snart kan sette i gang igjen :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Velkommen tilbake og god bedring! !

Godt å ha laparaskopien unnagjort. Håper infeksjonen slipper taket raskt ved hjelp av antibiotika og at dere snart kommer igang med nytt forsøk! Fortsatt god bedring :).

Tusen takk alle sammen. Måtte vente 2-3 måneder før jeg fikk sette igang igjen, så håper tiden går fort :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Velkommen tilbake:)
Er ikke selv her inne ofte nå som jeg har mange andre tanker:) men krysser virkelig fingrene for dere som fortsatt
Er her inne og holder motet oppe:)
Ikke gi opp, dere kommer snart i mål med drømmen deres:) det er jeg helt sikker på

Ja nå er det utrolig lenge siden sist jeg var her.
Men siden sist har jeg blitt kikkhullsoperert og det gikk bra, men Akkurat nå går jeg på antibiotika og sliter med en stygg betennelse i navlen etter operasjonen

Men nå er det bare å se framover og vente på å få lov til å sette igang igjen
Jeg husker deg fra sist(kan det stemme), var aktiv her rundt 2009/2010. Masse god bedring med navelen. Har dere noen planlagte forsøk frammover?

Jeg husker deg fra sist(kan det stemme), var aktiv her rundt 2009/2010. Masse god bedring med navelen. Har dere noen planlagte forsøk frammover?
Begynte med ivf i oktober 2012 og måtte ta en pause i høst ikke noe planlagt enda, må se ant hvordan diabetesen stabilserer seg nå når kroppen er blitt rolig endelig ble resistent mot insulin når jeg var så dårlig, men det har begynt å jevne seg ut nå navlen er fortsatt veldig sår, men bedre.

Begynte med ivf i oktober 2012 og måtte ta en pause i høst ikke noe planlagt enda, må se ant hvordan diabetesen stabilserer seg nå når kroppen er blitt rolig endelig ble resistent mot insulin når jeg var så dårlig, men det har begynt å jevne seg ut nå navlen er fortsatt veldig sår, men bedre.

Bra at det jevner seg ut nå

Back
Topp