Utrolig lei meg!

Hei! Har ikke vært gjennom det som du opplever nå, men opplevde MA som ble oppdaget på den toul. Jeg opplevde litt samme som deg at jeg måtte vente pga kapasiteten på sykehuset. Det som hjalp veldig for meg var å tenke på hva er det som haster mer enn meg på gynekologisk. Overgrep osv, det hjalp hvertfall meg med å sette ting litt i perspektiv og akseptere situasjonen jeg var i.

Det er helt forferdelig det du nå står i, så håper bare du og partneren din støtter hverandre og står i dette sammen :Heartpink

Sender deg mange styrkeklemmer :Heartpink
Må og bare legge til at det eneste jeg ville var å bli gravid igjen, og det ble jeg veldig fort (første syklus) etter utskraping :happy: vet ikke om det samme gjeder for deg, men om det gjør så kanskje det kan hjelpe å høre. Den babyen er en frisk liten jente på 2 år idag :Heartpink

Oj, det er jo helt sinnsykt!
Ja, det er ganske vannvittig. Tenker jo at på den største nyfødtavdelingen i hele landet med de beste proffene, så bør det finnes mulighet for å ta MR uansett hvilken dag det der.. Skulle ønske hun fikk slippe tidligere, men samtidig er jeg glad for at vi fikk ekstra dager med håp sammen med henne❤️

Back
Topp