Utrolig lei av kvalmen!!!

Underfullt

Elsker forumet
Februarlykke 2015
Nå synes jeg helt ærlig at denne kvalmen har vart lenge nok!

Sist svangerskap kunne jeg i det minste jobbe 60 % når jeg var kommet så langt som nå, men her ligger jeg og er fortsatt sykemeldt. Og mannen har fortsatt permisjon fra jobben for å ta seg av meg og sønnen vår. Jeg kan enda ikke være alene med sønnen min mer enn maks en halv time. Og da må jeg ha pause og sove etterpå, selv om jeg bare ligger på gulvet og leser bøker for han..

Fortsatt sengeliggende til tolv eller tre på dagen avhengig av dagsformen. Litt oppegående mellom tolv og seks-sju eller tre og seks-sju. Men må ta mange pauser å ligge innimellom selv i de gode periodene. Jeg hadde noen dager jeg var bra nok til å sitte og spise middag, men de siste dagene har jeg måttet springe og legge meg på sofaen midt i måltidet for å unngå å kasteopp. Er to uker siden sist jeg kastet opp siden jeg stort sett unngår det hvis jeg rekker å legge meg flatt ned på ryggen.

Unnskyld all sytingen.. Bare så ufattelig lei av kvalmen!

Uff det er slitsomt når det står på slik!!!
Sender deg en stor klem!!!
Her var jeg sånn dårlig når jeg ventet snuppa, men hadde jo bare meg da, så det gikk jo på et vis...denne gangen har jeg vært mye mye bedre heldigvis, og nå er jeg bare litt småuggen om jeg ikke sover nok på natten...

huff ,er ikke noe godt å ha det sånn. Her er jeg også sykmeldt pga kvalme og oppkast. Kaster opp hver dag. Gjort det i 8 uker alt. Håper du blir bedre snart :)

Back
Topp