utrolig lat!!!!!!!

sol-stråle

Elsker forumet
jeg kurer på om noen har noen gode råd til meg, jeg er lat , eller jeg orker ingen ting, lyst til bare å sove, men det er jo mye husarb jeg skulle ha gjort også da ..... tar i mot råd

Jeg kan desverre ikke gi noen råd for jeg er akkurat likedan. Gidder ikke en dritt..huff..ikke bra..

Før var jeg helt manisk når det gjald rydding, men nå orker jeg jo ingenting!!!

Lengter etter litt energi...

jeg var oxo sånn de første 15 ukene,trøtt og bare ville sove. samboeren min hjalp mye til.er litt bedre no,klarer litt mere før jeg blir for trøtt,men no er det bekkene som plager meg. skal jo altid være noe. vi får lei inn vaskebyrå hilmen[:D]

Ingen gode råd, har sovet i nesten tre timer i formiddag og spist, det er det. Ikke vet jeg hva vi skal ha til middag, ikke har jeg tatt ut av oppvaskmaskin, ikke satt på vaskemaskin osv. osv.

Har det på samme måte, sovet på sofaen, ikke giddi å gjort en dritt! Har bare lyst til å legge meg ned og sove mer... Men må nesten støvsuge, og tørke litt støv. Trenger bare litt tid på å manne meg opp til dette....

jeg synes også at alt er et ork, skikkelig tiltak å komme seg ut av sofan[:D]
men jeg har heldigvis en snill samboer som gjør litt husarbeid for meg...

og før ja da vaska jeg og rydda hele tida[:D]

no har jeg vært flink jente[:D] no er huset strøkent. måtte gjøre noe no,så no kan helgen komme[;)]

Nå har jeg og vært flink. Tørket støv og støvsuget stua, og kjøkkenet. Resten får jeg ta i morgen. Orket ikke alt på en gang da jeg har bekkenløsning. Nå er det godstolen, og en god film som venter...

det var godt å høre at det er flere av meg hehe. ja et rengjøring firma hadde vært noe det, kan bli dyrt da, når de må komme ofte hehe

Sliter like mye der ja[8|]
sover mye og liker ikke å bli vekket. osv osv....
men legen min sa at det mulig hjalp på å putte i seg vitaminer. så jeg er nå begynt med det da.
skal si fra hvis det har noe positiv virkning[;)]

godt å høre at d ikkje bærre e æ som e lat...
men så kjeda æ mæ så grusomt men gidd heller ikkje å jør nåkka. ikkje hjelpe d at æ sett heime aleina å kjenne nesten ingen her æ bor, ennu æ har bodd her i 2 år (jobbe som feskar så e borte nesten heile året)
har egentli så utruli mykje å jør men gidd ikkje.. sku kanskje ha hatt nån her som kunne gje mæ ett realt spark i ræva.

Back
Topp