Utrolig glade på deres vegen!

Snuppeluppe

Gift med forumet
Hei alle gravide jenter!

Vil bare si at jeg er veldig glad for at dere har fått spiren dere har ventet på! [:D] Jeg prøver å bli gravid, men har ikke lykkes ennå... Skal på gyn undersøkelse nest uke. har vært hos lege, og han sier at jeg burde bli gravid innen sommeren...Jeg tar kosttilskudd for gravide med folat og omega 3 tab. Jeg synes selv jeg er flink til å slappe av og ikke strese for å bli gravid, men er klart jeg tenker på det. Hvertfall 1 gang dagelig, men er ikke hysterisk.. Åh, håper spiren sitter snart. Jeg er inne i min fruktbare periode nå. Er 1 uke siden siste TR i dag...El rundt 24 mars..... Legen min sa at sjansen for å bli gravid er første uke etter siste mens...Altså jeg fikk mens Mandag 13 mars, så fra og med i går og ut uka skal jeg være mest fruktbar...Krysser fingrene!

Lykke til!
Jeg trengte 9 forsøk etter at jeg endelig hadde fått igjen eggløsning, men det satt til slutt! Det kommer det til å gjøre for deg også!

Heisann!

Jeg brukte ca 3 år før jeg ble gravid etter en abort. Kan du tenke deg hvilken overraskelse det var når det var to som svømte rundt der inne.
Den som venter på noe godt............

Lykke til.

ORIGINAL: BflyW

Lykke til!
Jeg trengte 9 forsøk etter at jeg endelig hadde fått igjen eggløsning, men det satt til slutt! Det kommer det til å gjøre for deg også!

Håper det! [:D] Brukte du el-tester? Har hørt at alt stress med å ta el-tester kan gjøre slik at kroppen stresser også jeg.....at det er vanskeligere å bli gravid....psykisk stress for kroppen... Noen sa meg at jeg burde bare ha sex uka etter mens, og så siter spiren etterhvert...

Jeg ønsker deg lykke til, og håper at det klaffer for deg også!

Klem, M

Lykke Til.... [:D]

ORIGINAL: Jentepus

Håper det! [:D] Brukte du el-tester? Har hørt at alt stress med å ta el-tester kan gjøre slik at kroppen stresser også jeg.....at det er vanskeligere å bli gravid....psykisk stress for kroppen... Noen sa meg at jeg burde bare ha sex uka etter mens, og så siter spiren etterhvert...

Jeg brukte el-test, men ikke den mnd jeg ble gravid [:D] Vi måtte, rett og slett fordi jeg pga PCO hadde veldig ujevne sykluser, så jeg kunne ikke vite når el var.... Men etter hvert ble de ganske stabile på ca 16 dag etter mens... mao var det best for oss å ha sex ca 14 - 15 dager etter første dag i forrige mens...

Hei Jentepus.

Vil bare ønske deg lykke til.
Håper det klaffer denne gangen[;)]

ORIGINAL: Monicus

Hei Jentepus.

Vil bare ønske deg lykke til.
Håper det klaffer denne gangen[;)]

SIGNERER DENNE

Heisann![:D]

Ville bare også få ønske deg masse lykke til meg babylaging. [:)]
Ble gravid etter 7 mnd. Vi prøvde ikke iherdig, men vi gjorde ingenting for å IKKE bli gravide. [;)]

Back
Topp