maric
Gift med forumet
jeg har vært sykemeldt siden midten av januar, men de første 16 dagene betaler jo arbeidsgiver. så da jeg leverte sykemelding for februar så sendte sjefen den + lønns og trekksoppgaven til nav... å jeg ventet å ventet... viste jo ikke helt når de hadde utbetaling, så ringte de 2 mars.. nei da hadde de ikke fått lønns og trekksoppgaven sa de!! så ringte til sjefen med en gang, men den hadde han jo sendt sammen med sykemeldingen!! men han sendte den en gang til.. så ringte etter 4 dager å lurte på når pengene mine skulle komme.. nei de hadde jo ikke fått alle papirene de skulle, jeg ble såå sinna[:@] for det hadde de, 2 ganger!!!!! så ringte sjefen min igjen, så han kontaktet nav å ba om å få sende den på mail direkte til de. de var egentlig ikke interressert idet da, men det fikk gå!! (herregud sier jeg bare!!!) så nå 20 dager senere, så er pengene på vei til meg..!
UTROLIG sier jeg bare..!
noen andre som har lignendes historier? føler jeg kun har negativ erfaring fra de!!
UTROLIG sier jeg bare..!
noen andre som har lignendes historier? føler jeg kun har negativ erfaring fra de!!