UTROLIG frekk svigermor. !!!!!!!!

Proserpine

Andre møte med forumet
I dag var jeg på 80 års lag for samboers bestemor. Det var fest for alle aldre og det ble servert alkohol. Hadde på meg en pen sort bukse, og en luftig silkebluse uten utringning.Blusen er selvsagt ikke gjennomsiktig, men med middels tykt stoff. Jeg valgte å ikke bruke bh fordi stroppene synes gjennom blusen. Dessverre så var jeg dum snill og gikk bort for å hjelpe jubilanten fordi hun er litt bevegelseshemmet.

Da skjedde det. Når jeg bøyer meg over for å skjære litt kjøtt sier hun plutselig, "nei, det går virkelig ikke an" ! Hun stirret frekt på brystene mine. Jeg oppdaget at brystene ble veldig fremhevet når jeg bøyde meg framover og beveget seg en del, har ikke brukt blusen før, men det er noe som heter å være høflig. Svigermor roet henne ned, men etterpå insisterte svigermor på å få snakke med meg. Hun sa at det var ufint av meg å ikke bruke bh, og at jeg skapte en pinlig stemning. Jeg prøvde å forvare meg med at det var andre som ikke brukte bh til stede og at mange hadde utringning. Hun sa at puppene mine beveget seg veldig mye, og at det var det verste hun noen gang hadde sett. Hun sa også at det var tenårings gutter til stede og at mange eldre sikkert reagerte.

Litt sykt at hun plutselig vet hva alle tenker, den frekke dama. Senere hadde hun tydelig litt dårlig samvittighet å klappet meg på skulderen når jeg var inne på kjøkkenet for å hente kaker. Senere når vi skulle leke en selskapslek hvor vi skulle prøve å ta hatten fra en deltager som løp rundt på dansegulvet, ble hun sittende å se meg opp ned som jeg var smittsom. Ingen tvil om at hun diskuterte meg med andre kvinner for jeg følte at flere av de prøvde å se sjokkerte eller fordømmende ut. Dessuten blir det ganske frekt når man står en meter fra en person som glor uhemmet. Kanskje jeg skriver dette i litt affekt, men svigerfamilien og spesielt svigermor er et skikkelig hespetre.

*ingen kommentar*.....
du sjønner vel hva jeg mener....
jeg hadde klikket!!!!! eller grått....ikke helt sikker for tiden[8D] hadde iallefall reagert negativt!!!

ORIGINAL: Hoppande TeltPlugg

ORIGINAL: Linda_22

*ingen kommentar*.....
jeg hadde klikket!!!!! eller grått....ikke helt sikker for tiden[8D] hadde iallefall reagert negativt!!!

Eg hadde sannsynligvis bedt ne snurpa igjenkjeften å bøyd meg litt lengre ner..[:D]

Uheldigvis har eg puppe så e ØVE ALT dersom eg ikkje har BH..[:D]

hehe da hadde du skulle vært der da!! uten bh selvfølgelig[:D][:D]
har uheldigvis ikke så mye å slenge rundt med selv, men hvis jeg hadde hatt skulle jeg å DEFINITIVT vært med!![:)]

OMG!!!![:@][:@][:@][:@][:@]
tror kanskje jeg hadde tatt helomvending og daska puppen i trynet hennes.....
at det går ann å være så frekk????
skjønner sinnet ditt, jeg koker over bare jeg leser det her....[:@][:@][:@]

Omg er vel ikke hennes sak om du har på deg en, tre eller ingen bh`er.

Mange som ikke bruker bh til vanlig heller.

jeg hadde dratt hjem[&:]
uff! hadde ikke takla det greit hvis svigermor hadde gjort sånn med meg

Det er bra å høre dere støtter meg. Ble nok mere sint en lei meg. Følte også litt på at jeg kanskje burde ha gått i en veldig tradisjonell kjole. Men faktisk så må hvert enkelt individ få kle seg som man ønsker. Ikke begriper jeg at hun skulle trekke inn begrepet tenåringsgutter. Og selv om jubilanten er 80 år så er hun helt klar og skarp som en syl, så hennes oppførsel var helt klar til for å prøve å gjøre meg flau.

åååååååååå sånn er irriterende..
kan ikke annet enn å tygge det i seg og svelge heller, men fysj jeg takler ikke sånn...[:'(]
godt det er lenge til neste jubileum da [:D]

ps... og husk å ha på deg korsett da!!![:D][:D] hahaha....

ORIGINAL: Ferraribabe

Omg er vel ikke hennes sak om du har på deg en, tre eller ingen bh`er.

Mange som ikke bruker bh til vanlig heller.

Er litt hormonell for tida, så eg hadde begynt å hylskrike (som i virkelig grine).. Samb. din då? backa ikkje han deg opp?

dritt frekt[:@]
Og du er heldig som gå uten bh [;)] 

*ingen kommentar*.....

Hehe.. sorry at jeg ler men tenker det var litt pinlig.. huff..
Men var jo ikke noe for din svigermor å at heeelt av for.. Halve verdens befolking har jo pupper og er nok mange der ute som sjeldent eller aldri bruker BH for det ikke er nødvendig.

Men din svigermor er kansje en annen genrasjon som ikke tåler slikt så godt så det ble veldig bekvemt for henne??

Velkommen i klubben!!!!! Kommer aldeles ikke overens me sviger familien, og æ har svigermor og svigerfar som nærmeste nabo!!!

*ingen kommentar*.....

Samme her!!!

Da skjedde det. Når jeg bøyer meg over for å skjære litt kjøtt sier hun plutselig, "nei, det går virkelig ikke an" ! Hun stirret frekt på brystene mine. Jeg oppdaget at brystene ble veldig fremhevet når jeg bøyde meg framover og beveget seg en del, har ikke brukt blusen før, men det er noe som heter å være høflig. Svigermor roet henne ned, men etterpå insisterte svigermor på å få snakke med meg. Hun sa at det var ufint av meg å ikke bruke bh, og at jeg skapte en pinlig stemning.

Kan ikke forstå hvorfor du måtte dingle med puppene over en 80åring, hun ble jo veldig opprørt av det.

og hvis man har sånne pupper som din svigermor sier du har, at de beveget seg VEldig mye, så bør man i bunn å grunn ikke løpe rundt å leke, og spes ikke når du alledrede har fått en reakjsjon på det...

Syns selv dette var pinelig altså!   støtter svigermoren din!

Noe så frekt! [:-] Vær stolt over puppene dine og blås i hva svigermor sier! [:)]

ORIGINAL: CogJ

ORIGINAL: ¤Kanonica¤

Da skjedde det. Når jeg bøyer meg over for å skjære litt kjøtt sier hun plutselig, "nei, det går virkelig ikke an" ! Hun stirret frekt på brystene mine. Jeg oppdaget at brystene ble veldig fremhevet når jeg bøyde meg framover og beveget seg en del, har ikke brukt blusen før, men det er noe som heter å være høflig. Svigermor roet henne ned, men etterpå insisterte svigermor på å få snakke med meg. Hun sa at det var ufint av meg å ikke bruke bh, og at jeg skapte en pinlig stemning.

Kan ikke forstå hvorfor du måtte dingle med puppene over en 80åring, hun ble jo veldig opprørt av det.

og hvis man har sånne pupper som din svigermor sier du har, at de beveget seg VEldig mye, så bør man i bunn å grunn ikke løpe rundt å leke, og spes ikke når du alledrede har fått en reakjsjon på det...

sign.. Hadde det vært meg så hadde jeg og reagert som bestemoren din.. Jeg liker ikke pupper som ikke er i bh uansett hvor store eller små de er [:o]

[:)]Det er en tid og et sted for alle ting heter det jo.. Og når bh stroppene synes gjennom blusen så betyr det for meg at puppene vil også synes igjennom... Man kler seg etter annledningen,og hvem man skal være sammen med! Dette var en 80 års dag! Jeg synes faktisk at det var respektløst av deg å ikke ta det til deg da din svigermor gjorde deg oppmerksom på problemet!  Jeg synes faktisk at det er stygt å se folk som ikke kan kle seg - og føre seg etter hva de er med på. Antrekket ditt uten bh er sikkert flott til en fest - eller en kveld på byen.... Men ikke i et  familieselskap.

Hææ?? Stakkars deg!!
Tror jeg hadde blitt så lei meg at jeg hadde gått[&:]

ORIGINAL: Hønni Bønni

ORIGINAL: CogJ

ORIGINAL: ¤Kanonica¤

sign.. Hadde det vært meg så hadde jeg og reagert som bestemoren din.. Jeg liker ikke pupper som ikke er i bh uansett hvor store eller små de er [:o]

[:)]Det er en tid og et sted for alle ting heter det jo.. Og når bh stroppene synes gjennom blusen så betyr det for meg at puppene vil også synes igjennom... Man kler seg etter annledningen,og hvem man skal være sammen med! Dette var en 80 års dag! Jeg synes faktisk at det var respektløst av deg å ikke ta det til deg da din svigermor gjorde deg oppmerksom på problemet!  Jeg synes faktisk at det er stygt å se folk som ikke kan kle seg - og føre seg etter hva de er med på. Antrekket ditt uten bh er sikkert flott til en fest - eller en kveld på byen.... Men ikke i et  familieselskap.

Trodde jeg var den eneste som tenkte dette... At det kunne skje første gang, ok - selv om jeg aldri hadde gått uten BH i en bluse der stroppene kunne ses gjennom... Men, at du fortsatt deltar aktivt i selskapsleker og liknende etterpå. Vel, det hadde jeg ALDRI gjort! Jeg hadde vært dødsfalu fordi jeg hadde støt andre gjester, spesielt i en stor burssdag for et eldre menneske. Man skal vise respekt for vertskapet! Enten hadde jeg gått hjem og beklaget meg til jubilanten før jeg gikk, eller så hadde ejg prøvd å gli umerkelig gjennom resten av kvelden ved å sitte musestille inntil veggen på en stol...

Back
Topp