Utrolig følelse

HvitLin

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
At det virkelig går an å være så ubeskrivelig glad i barnet sitt! Jeg kjenner at hjertet mitt flommer over av kjærlighet for den lille kroppen som ligger oppe i sengen sin og sover.

Jeg er så stolt av ham, takknemlig for at jeg kan få være mammaen hans. Jeg nyter hvert sekund jeg har med den vesle gutten min. I dag vekte han meg når jeg tok en liten lur etter jobben, med å legge seg ved siden av meg og legge kinnet sitt inntil mitt og kose leeenge. "Kooose mamma" sa han.

Tenk at jeg nå har ei lita jente i magen min, som jeg allerede kjenner sterke bånd til. Hun skal jeg også få lov til å kose med, passe på og bli godt kjent med. Det er rett og slett fantastisk.

Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, men kjente bare et behov for å øse ut litt følelser :)

Så utrolig herlig å lese da :) barn forandrer livet på en positiv måte.. skjønner godt hvordan du føler <3 herlige små :)

åja denne følelsen har jeg tenkt på mange ganger :-) at det er mulig å føle det på den måten er helt utrolig og fantastisk <3<3<3

Helt enig!! <3 Å være mamma er så fantastisk, jeg føler meg så heldig!!

Back
Topp