utrolig dumt spm

sokkestompen

Elsker forumet
men dere med sånne tickere hvor det vises veldig troverdige bilder av "babyene", er det virkelig bilder fra magen?? på ordentlig liksom.... eller er det bare laget til?

Jeg har en gravid bok som vises sperm som svømmer mot egg, også uke for uke med samme type bilde. er alt dette ekte fra inni magen?

*krysser fingrene for ikke dumt spm*

sånn som du har ja, Vinterdrøm...

Ja, det er bare helt helt utrolig.

men tenk at de har klart å ta bildet av sperm som svømmer mot egget, og spermien som mister halen i det den trenger igjennom egget og alt sammen.

skal kose meg etterpå og titte i boka, for nå vet jeg at det ikke bare er fiksjon. men helt helt virkelig:-)

ORIGINAL: Vinterdrøm

Må også få kommentere bildet ditt - nydelig som brud!! Og prinsen på armen da

tusen takk:-)

giftet oss 13 juni i år:-)

ORIGINAL: Brikke

hva heter den boka du har???

skal sjekke etterpå, har en liten turbo som ikke vil sove. jeg er stuptrøtt og har kvalmen og oppkast oppi halsen kjennes det ut som:-)

vet at det er bildet av en gravid dame(bombe) og den er blå og hvit på en måte

Er det ikke en svenske som har tatt de bildene? Lennart et eller annet?
Jeg har også en bok med bilder som han har tatt, og de er helt ekte! Det er helt vannvittig at det går an å få sånne bilder fra inni magen.. Vakkert! [:D]

Edit; Lennart Nilsson heter han. Googlet det. ;)

ORIGINAL: Delirious

Er det ikke en svenske som har tatt de bildene? Lennart et eller annet?
Jeg har også en bok med bilder som han har tatt, og de er helt ekte! Det er helt vannvittig at det går an å få sånne bilder fra inni magen.. Vakkert! [:D]

Edit; Lennart Nilsson heter han. Googlet det. ;)

den boka har jeg sett. er helt utrolig.

men jeg har en svangerskapsbok med noen forskjellige bilder i.

Svangerskapet uke for uke heter den. skrevet av lesley regan. kostet 299 på norli. men dette var jo forrige gang da:-)

Back
Topp