utrolig deprimerandes!

mallu

Betatt av forumet
Vet dokker ka æ har opplevd!
Vi har vært så heldig at gutten våres virker enda veldig rolig og fornøyd, han sover godt og spiser godt og vi føler at her kommer til å gå bra. Selfølgelig skriker/sutrer han av o til, som alle barna gjør... 
 MEN når folk spør oss "kordan går det?"  og vi forteller ko heldig vi er, så sier fleste til oss: " bare vent nu litt til, han bli nok en kolikk barn" eller "dokker sku ha fått ordentlig skriker unge så hadde dokker vist ka er å ha barn" eller " ja, hvis han er rolig nu, blir han skikkelig natteravn etter halvt år" !!!
 Æ e helt sjokert. Hvem ønsker at noen fortjener enn kolikk barn eller noe ond i det hele tatt! Og koffor?? Ble bare så deppa! Kan ikke mann glede sæ over at alt er bare vell??Må mann grue sæ hele tia at snart bråke det løs her, det her kan ikke vare. Æ ble så anspent at æ slutta nesten å nyte det her...
 Æ vet ikke ka æ tør å svare neste gang...

Har dokker vært bort i sånn her? Håper ikke det

Hei vennen !!!

Det var utrolig stygt sagt. Begge mine gutter har vært og er skikkelig rolige. Christian sov nesten hele natta fra han var 2 mnder og Alexander sover nesten hele natta nå ved 1 mnd. Folk jeg møter sier ofte til oss at vi ikke vet hva det vil si og ha barn og det syntes jeg er skikkelig dårlig sagt. Vi vet hva det er og ha barn selv om de er rolige.
Selfølgelig kan Alexander bli urolig igjen og snu døgnet sitt, men det er noe jeg tar når den tid kommer.

Så vennen.... folk er uomtenksomme og sier ting de burde holdt for seg selv. Jeg tror nok at dere vil fortsette og ha det fint med gutten deres. Han behøver ikke forandre seg og hvis han det så er jeg helt sikker på at dere takler det også. Det vet jeg at jeg gjør. Kos dere med gutten deres og ikke bry dere om andre.

Klemmer fra meg og Alexander.

Takk for støtten Linka! [:D] fint å høre at det dokker har vært også heldige med barna deres.
Det er utrolig ka man orker og klarer når det er snakk om egene barn...[:D]
Skal nok bare flire til neste utanksom kommentar! 

Vi har også en rolig liten gutt..
Eller som legen på helsestasjonen spurte om: Er han trivelig? (jeg svarte Ja! [;)] )

Nyt det, og ikke la noen fortelle deg noe annet[:D]

Ingen årsak vennen !

Hvis man skal tenke slik folk tenker så har ikke jeg vært igjennom en fødsel jeg da. Mine var jo så korte og jeg brukte ikke smertestillende.
Nei..... folk kan passe sine egne ting.
Klemmer

Kjenner til det...[:@]
Har fått høre slikt vi og,men har nå fått et tredje barn som ser ut til å være like rolig og snill som søskna sine- om ikke snillere![;)]
Er tullete av folk å si slikt,prøv å ikke ta deg nær av det- nyt heller hvordan dere har det.[:)]
Var redd vi skulle få kolikk barn denna gangen,siden vi har vært så heldige med de to første- men slapp unna det. Barnepleieren på sykehuset sa det at om det skulle være kolikkbarn ville tendensene til det oppdages de første timene på sykehuset. Vil tro det er fakta,siden de har en del erfaring... Så har du noe å "ta" folk med om de provoserer for mye![;)]

Back
Topp