Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kor langt e du på vei da ? Eg kjenner veldig mye kjente første gang i veke 14/15, er 22+2 no og det er bevegelser mesteparten av dagen veldig mye om kvelden og morgningenJeg var gravid før..to ganger, men jeg husker ikke at jeg følte utrolig masse baby spark som jeg kjenner nå. Hva opplever dere. Lite?? mye?? Ønsker å vite
Jeg merker også mye mere denne gangen.(3 svangerskap) men de to første hadde jeg morkaken på fremsiden, denne gangen ligger den bak stor forskjellJeg var gravid før..to ganger, men jeg husker ikke at jeg følte utrolig masse baby spark som jeg kjenner nå. Hva opplever dere. Lite?? mye?? Ønsker å vite
Litt sånn jeg føler sparkene er detJeg har morkaken foran, og det er stor forskjell fra sist når jeg hadde morkaken bak. Men jeg kjenner godt med liv ja men ikke hele dagen, mest om kvelden og på morningen. Men er annerledes bevegelser denne gangen, mini sparker mye nedover og jeg kjenner sånne "dunk" som forplanter seg i hele kroppen. Merkelig følelse, veldig annerledes enn de definerte sparkene jeg husker fra sist
Jeg har morkaken foran, og det er stor forskjell fra sist når jeg hadde morkaken bak. Men jeg kjenner godt med liv ja men ikke hele dagen, mest om kvelden og på morningen. Men er annerledes bevegelser denne gangen, mini sparker mye nedover og jeg kjenner sånne "dunk" som forplanter seg i hele kroppen. Merkelig følelse, veldig annerledes enn de definerte sparkene jeg husker fra sist