Utrolig aktiv baby

Om Othman

Betatt av forumet
Jeg var gravid før..to ganger, men jeg husker ikke at jeg følte utrolig masse baby spark som jeg kjenner nå. Hva opplever dere. Lite?? mye?? Ønsker å vite :-)

Jeg var gravid før..to ganger, men jeg husker ikke at jeg følte utrolig masse baby spark som jeg kjenner nå. Hva opplever dere. Lite?? mye?? Ønsker å vite :-)
Kor langt e du på vei da ? Eg kjenner veldig mye ;) kjente første gang i veke 14/15, er 22+2 no og det er bevegelser mesteparten av dagen :) veldig mye om kvelden og morgningen :-)

Samme her. Husker ikke det var såååå mye aktivitet hihi gøy;) er 22+1 å bevegelse hele dagen lang..

Jeg har hatt to veldig aktive gutter i magen og heldigvis er lillefrøkna også aktiv, om hun er like aktiv som guttene er jeg ikke helt sikker på, får kanskje mer fornemmelse for det når jeg er kommet lenger, er veldig glad for bevegelsene <3

Jeg har en rolig baby! Men morkaken er foran så det er nok litt av årsaken. Første jenta mi var også rolig i magen, mens gutten var turbo:p

Kjenner ikke liv. Har morkaka foran denne gangen da, men kjente bare litt liv i uke 25 og 26 sist og, så er forberedt på at jeg ikke kommer til å kjenne noe nå.. :-/

H*n er ganske så aktiv. I går kveld når jeg skulle sove var det i allefall full rulle :p

Jeg kjenner lite, har morkaka foran. Sist gang var det mye mer aktivitet :-)

Jeg merker også mye mere denne gangen.(3 svangerskap) men de to første hadde jeg morkaken på fremsiden, denne gangen ligger den bak:) stor forskjell:)

Jeg er 23 uker i dag, og har morkaka foran. Og kjenner mye liv lurer av og til på om han/hun aldri sover:) Deilig følelse!

Fullt med aktivitet her også:D fra morgen til kveld, er helt fantastisk! ! Men han vet virkelig å sparke fra seg noen ganger, for av og til gjør det innmari vond. Og det er når han sparker nedover :p

Jeg har morkaken foran, og det er stor forskjell fra sist når jeg hadde morkaken bak. Men jeg kjenner godt med liv ja :) men ikke hele dagen, mest om kvelden og på morningen. Men er annerledes bevegelser denne gangen, mini sparker mye nedover og jeg kjenner sånne "dunk" som forplanter seg i hele kroppen. Merkelig følelse, veldig annerledes enn de definerte sparkene jeg husker fra sist :)

Jeg har morkaken foran, og det er stor forskjell fra sist når jeg hadde morkaken bak. Men jeg kjenner godt med liv ja :) men ikke hele dagen, mest om kvelden og på morningen. Men er annerledes bevegelser denne gangen, mini sparker mye nedover og jeg kjenner sånne "dunk" som forplanter seg i hele kroppen. Merkelig følelse, veldig annerledes enn de definerte sparkene jeg husker fra sist :)
Litt sånn jeg føler sparkene er det :-)

Mye spark å romstering fra lillegutt hele dagen :D Mest på kveldene når jeg skal sove såklart ;) Veldig hærlig å kjenne liv hver eneste dag ♥

Veldig enig :) Har ikke helt klart å forklare hvordan det kjennes ut, men det gjor du for meg :P hehe..

Back
Topp