Utrolig 2

Kefirånde

Gift med forumet
Marius kom akkurat hjem, og spurte om ikke vi kunne bytte sånn at jeg tok den bærbare datamaskinen. Joda", sa jeg, "men skulle ikke du ha vaska badet?". Han sukket litt og sa: "var ikke det jeg hadde planlagt egentlig, men jaja", og nå står han der altså med hodet i bøtta! Imponert![:D]

Min sambo er på sjøen... [&o] 3 veker vekke og 3 veker heime, skal bli full piskings når han kommer heim!! [;)] Deili når dei hjelper til, men skulle egentli berre mangle... Min sambo er dessverre ikkje så flink. Har lova at det skal bli bedre no når han blir så mykje heime så vi får se!  og håper... [:)] 

Vil ikke villede dere til å tro at dette er dagligdags (derav overskrifta "utrolig"[:D]), men det er som du sier diruT skulle bare mangle!

Tusull: Hva kan din da?[8D]

Herlig når mennene hjelper til hjemme!! [:)] Min sambo er flink til gjøre ting ute feks klippe plenen, vaske bilene, rydde ting og tang utenfor...[;)] Mindre flink inne, og haaater å vaske badet (gjør d så og si aldri)..[:@]

ORIGINAL: ludri

Herlig når mennene hjelper til hjemme!! [:)] Min sambo er flink til gjøre ting ute feks klippe plenen, vaske bilene, rydde ting og tang utenfor...[;)] Mindre flink inne, og haaater å vaske badet (gjør d så og si aldri)..[:@]

Samme her! [:)]

Samboeren min er utrolig flink til å vaske badet han! Ikke det at han gjør det så ofte, men hvis han skal hjelpe meg å gjøre rent huset hvis vi skal ha gjester så er det bare å sette han til å ta badet! Da blir det så reint og fint så [:D].
Vi skal ha dåp på søndag, så gjett om han skal få vaske badet [;)].

ORIGINAL: Tusull

Wooow!!!
Vil du bytte??? [8D]

Back
Topp