Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
nav i et nøtteskall! noe så frustrerende!Deiligt, eg ringte sjøl NAV i dag for å hørra me om eg fekk lov å gå ut i permisjon nå.. Har søkt om å gå i permisjon fra 21 juli.. Å der fekk eg i svar at det var 15 ukers behandlingstid i Rogaland! :-( syyyyyky!
Sent from my iPhone using BV Forum
nav i et nøtteskall! noe så frustrerende!
så bra du får utbetalt fra arb.giverJa det e det! Forstår ikkje koffer de bruke såååå laaaang tid på en søknad.. Har de så mye å gjøre?!?! Hm.. Heldigvis får eg lønnå i fra jobb for ellers hadde eg gått uden inntekt i 15 uker.. :-(
Deiligt, eg ringte sjøl NAV i dag for å hørra me om eg fekk lov å gå ut i permisjon nå.. Har søkt om å gå i permisjon fra 21 juli.. Å der fekk eg i svar at det var 15 ukers behandlingstid i Rogaland! :-( syyyyyky!
Deiligt, eg ringte sjøl NAV i dag for å hørra me om eg fekk lov å gå ut i permisjon nå.. Har søkt om å gå i permisjon fra 21 juli.. Å der fekk eg i svar at det var 15 ukers behandlingstid i Rogaland! :-( syyyyyky!
Så bra, holdt på å skrive gratulererDeilig å få det ut av verden, selv om det er ting man har krav på så klarer nav å rote til det meste, være sykt treige eller rote bort papirer osv osv.. Så bra de er litt raske noen steder
Nå er det bare å nyte resten av vente tiden
![]()
Superfornøyd herSendte inn NAV-skjema via jobb (siden jobben utbetaler lønna mi). Husker ikke hvor lenge det er siden, men max 6 uker. Fikk beskjed fra jobb for lenge siden om at permisjon var innvilget og fikk brev fra NAV om det samme i forrige uke
De kan når de vil (evt. er vi så få som får barn her jeg bor at køa ikke er så lang
)
Fysj... Bor selv i Rogaland og fikk i går beskje om opptil 12 uker... Sykt lenge... Dårlig !!!
Så herlig!! Kjekt for alt som er i orden!