Utrogestan

nøffenaff

Forelsket i forumet
Til dere som har brukt utrogestan etter fryseforsøk; hvor mye forskøv den mens?
Jeg bare lurer pga at jeg har testdag på fredag 23.mai. og siste mens var 17.april.
Den har enda ikke kommet, men det er vell utrogestan som kan for (hvis jeg ikke er gravid da) :-)
Så derfor lurte jeg på hvor mange dager den forsinker bare sånn ca.
(Det er helt sikkert forskjellig fra person til person, men vil bare ha en liten pekepinne) ;-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Går også på progynova.
Kommer mens etter at jeg slutter på medisinene?

Jeg har aldri fått mensen før etter testdato og at jeg har sluttet med medisinene ved fryseforsøk. Progynovaen gjør jo at livmorslimhinnen opprettholdes.. Så du får nok ikke den før du slutter med medisinene,dersom du ikke er gravid da.. Det hadde jo vært det beste :)

Ok. Så hvis testen på fredag blir negativ, skal jeg da slutte med medisinene med en gang? Sykehuset har ikke sagt noe om det. Kun hvis jeg får mens så skal jeg slutte med medisinene.

Ja hvis den er negativ skal du slutte med medisinene. Mensen kan komme ganske raskt, eller det kan ta noe tid. Forrige gang gikk det 3 uker før jeg fikk blødning etter jeg slutta med Progynova. Husker ikke hvordan det var den gangen jeg slutta med både Progynova og Utrogestan.

Back
Topp