Er 42, og fikk resept på Utrogestan til å ta om jeg får positiv test - men ser noen tar det fra eggløsning?
Hva er deres erfaringer, hjalp det?
Hadde MA forrige graviditet…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tok fra 6+4 sist ( så bankende hjerte på ul) klissete greier. Endte dessverre i MA her (9+1). Absolutt ikke pga Utrogestan for å understreke det.Er 42, og fikk resept på Utrogestan til å ta om jeg får positiv test - men ser noen tar det fra eggløsning?
Hvorfor får noen det fra eggløsning og noen fra positiv test?Har hatt Ivf her! Brukte det to dager etter eggløsning brukte Cyclogest, men det er det samme
Tror det er de med IVF som tar fra innsett og ut, men jeg kan ta feil.Hvorfor får noen det fra eggløsning og noen fra positiv test?
når man gjør Ivf så tuller man med hormonene i kroppen og derfor lurt å tilføre progesteron slik at økningen skjer før egget fester seg.Hvorfor får noen det fra eggløsning og noen fra positiv test?
Jeg tok en morgen og en kveld.Tror det er de med IVF som tar fra innsett og ut, men jeg kan ta feil.
Jeg går på cyclogest/uterogestan og tok fra IKM (testet ikke før).
Akkurat nå går jeg på cyclogest fordi det var leveringsvansker på uterogestan og jeg ville selvsagt ikke vente. Syns det er ganske grisete.
Klarte å glemme den hjemme i går da jeg skulle på kveldsvakt, men fikk tak i uterogestan vag.kapsel på jobb. Mye mindre gris med den!
Andre med lik erfaring?
Hvor mye tar dere andre?
Og hvordan gjør dere med intimitet samtidig som dette? Har bare fått det til en gang etter jeg begynte med cyclogest, og da var det etter en dusj der jeg fisket ut restene 4 timer etter jeg satt cyclogest inn.