utro??

x1xtrangtanga

Glad i forumet
om man gjør noe sexuellt me en annen jente er man da utro om man er sammen me en?

Ikke om typen vet om det og det er greit for han...

Utroskap er utroskap uansett om det er jente eller gutt synes jeg !!!!!!

I bunn og grunn er det vel det.. men setter det ikke på lik linje som om du skulle ha rotet med en annen gutt..

Men er jo sambo din som avgjør det[;)]

det er det partneren som bestemmer

Ja, helt klart.
Det er noe annet dersom kjæresten din har godtatt noe slikt på forhånd..

Luft det for samboern din, slettes ikke sikkert han ser på det som utroskap [:D]

Min sambo hadde ikke sett på det som utroskap, men selv hadde jeg syntes det var utroskap om min sambo gjorde noe seksuelt med en annen mann, og derfor svarer jeg JA på dette og.... Tiltross for at min kjære synes det er greit!

Ja, det mener jeg du er. Kjønn spiller ingen rolle i den sammenhengen etter min mening.

ORIGINAL: PlatinaBlondina

spørs hva typen syntes om det da...men JEG syntes ikke det egentlig,så sant man er heterofil,og det ikke er følelser innblandet[;)]

sign

Selvfølgelig er det utroskap.. Seksuelle handlinger med en annen enn partneren er ALLTID utroskap, uavhengig om det er mann, kvinne, ku eller sau.. Om partneren godtar det er det jo flott, men det er fortsatt utroskap..

ORIGINAL: [Frk.K]

Ikke om typen vet om det og det er greit for han...

sign

jeg synes det. vil si jeg ikke hadde satt pris på at sambo hadde hatt noe seksuelt på gang med en gutt

Ja, det syns jeg.. Man er jo utro uansett kjønn.. [&:]

ORIGINAL: Hobbit

Utroskap er utroskap uansett om det er jente eller gutt synes jeg !!!!!!

sign!

Ja, det synes jeg.

Back
Topp