Utro !

Mammasjenter

Blir kjent med forumet
Hei.

Jeg fikk positiv test før 2 dager siden, jeg og min samboer har 2 barn fra før på 8 og 10 år. I går sa jeg til samboeren at jeg var gravid, han ble veldig glad. Vi har hatt det veldig fint i det siste, men i dag glemte han igjen mobilen hjemme og jeg så at han chattet med flere jenter både seksuelt og romantisk. Hun ene jenta har han chattet med i nesten 2 år og de er veldig romantiske. Planlegger å gifte seg blant annet. Og sier hun er drømmedama osv. Jeg er gravid ! Jeg akter å beholde spiren, men hva søren skal man gjøre. !?!? Noen som har vært eller er i samme situasjon. ? Ingen av disse jentene vet at han har vært med meg i 12 år. På mld later han som han er alenefar. Hadde dere tatt kontakt med de jentene ?
Samboer kom hjem og hentet mobilen sin i sted. Han prøvde å være kjærlig. Jeg skrek : kom deg til helvete vekk i fra meg din utroe jævel!!
Jeg er super lei meg, angster, føler meg lost og tom.

Huff nei så fælt:( absolutt ikke en situasjon man ønsker eller har lyst å sitte i. Det kan være lett for oss andre å si, forlat han osv. Men trur alle vet at det ikke alltid er like lett.
Men personlig, så ville jeg nok tatt en prat med samboeren om situasjonen først. Men så er det også en bit av meg som ville tatt kontakt med de jentene.
Det er vanskelig:( og det er ennå verre når det er barn i bildet.
Håper så inderlig at det ordner seg for deg:Heartred sender deg mange varme tanker og klemmer:Heartbigred:Heartbigred

Huff nei så fælt:( absolutt ikke en situasjon man ønsker eller har lyst å sitte i. Det kan være lett for oss andre å si, forlat han osv. Men trur alle vet at det ikke alltid er like lett.
Men personlig, så ville jeg nok tatt en prat med samboeren om situasjonen først. Men så er det også en bit av meg som ville tatt kontakt med de jentene.
Det er vanskelig:( og det er ennå verre når det er barn i bildet.
Håper så inderlig at det ordner seg for deg:Heartred sender deg mange varme tanker og klemmer:Heartbigred:Heartbigred
Takk så mye :HeartbigredDet er utrolig vanskelig. Jeg har bare lyst til å flytte fra han nå kjenner jeg, men veldig vanskelig med ungene fra før og når man i tillegg er gravid. Jeg jobber hardt, er selvstendig og har 2 fantastiske jenter så jeg trenger verken ikke hans penger eller hans "kjærlighet". Jeg vet ikke hva jeg skal si til han ang prat. Har ikke lyst til å prate med han i det hele tatt kjenner jeg. Orker heller ikke å se trynet hans lenger. Føler meg enormt sviktet og bedratt. Har lyst til å bare grave meg ned og grave meg opp igjen når det kommer ledige leiligheter. Jeg kjenner at jeg ikke ønsker dette forholdet her mer. Men vet ikke hvordan jeg skal gå frem. Jeg gikk ifra å leve til å kun eksistere i dag.

Takk så mye :HeartbigredDet er utrolig vanskelig. Jeg har bare lyst til å flytte fra han nå kjenner jeg, men veldig vanskelig med ungene fra før og når man i tillegg er gravid. Jeg jobber hardt, er selvstendig og har 2 fantastiske jenter så jeg trenger verken ikke hans penger eller hans "kjærlighet". Jeg vet ikke hva jeg skal si til han ang prat. Har ikke lyst til å prate med han i det hele tatt kjenner jeg. Orker heller ikke å se trynet hans lenger. Føler meg enormt sviktet og bedratt. Har lyst til å bare grave meg ned og grave meg opp igjen når det kommer ledige leiligheter. Jeg kjenner at jeg ikke ønsker dette forholdet her mer. Men vet ikke hvordan jeg skal gå frem. Jeg gikk ifra å leve til å kun eksistere i dag.

Huff huff huff, får så vondt av deg :Heartred skjønner veldig godt hva du tenker og skriver her. Trur det blir lett for oss å si hva du burde gjøre, men den eneste som kan virkelig finne ut av det er deg.
Hvis du syns det er vanskelig å vite hva du skal si, så kan det noen ganger hjelpe å skrive det ned. Skriv ned hva du tenker ol og gi det til han.
Og hvis du føler det sånn som du skriver det over her, så trur jeg faktisk at jeg hadde tatt kontakt med de andre damene.
Dette finner du ut av selv om det ser veldig mørkt ut nå. Selv om du føler deg alene, så er du det ikke:Heartbigred

Huffameg <3
Det høres veldig vondt ut!

Jeg ville tatt kontakt med de andre damene uansett om dere fortsetter forholdet eller ei. Det er ikke deres skyld at de har blitt lurt, men da får de muligheten til å avslutte «forholdet» selv. De har godt av å vite hva slags mann de har med å gjøre, og en løgnaktig utro mann med elendige verdier og snart 3 barn på kjøpet er neppe drømmemannen for så mange av dem. Plutselig sitter han der uten noen av dere, og det er vel fortjent. Man høster som man sår.

Videre er det nok viktig for barna deres at dere går til en form for samtale/terapi så de slipper å bo hos foreldre hvor den ene avskyr den andre. At mamma «hater» pappa skinner gjennom selv om mamma prøver å skjule det, og slikt kan være veldig skadelig for barna.

Jeg ønsker deg uansett veldig lykke til og sender en styrkeklem herfra <3

Kjenner jeg blir sint og lei meg på dine vegne ❤️

Som de andre sier så er det du som må følge hjertet og gjøre som det sier. Dersom du ønsker å gi forholdet en ny sjanse må du tenke over om du klarer stole på han igjen. Blir det noen gang det samme?

Det er lett for oss utenfra å si at du bør forlate han, men det er sikkert mange av oss som hadde blitt usikker i en sånn situasjon. MEN, det at dere venter barn og han holder på sånn synes jeg er ille. Min samboer er nesten blitt nyforelsket nå som jeg er gravid, og det er jo en lykkelig tid som skal føre dere sammen. Skjønner ikke hva samboeren din tenker med altså..

Håper det ordner seg for deg og alle 3 barna ❤️ Stor styrkeklem

Jeg vet ikke hva jeg tenker. Jeg tenker på at jeg vil flytte ut fortest mulig. Jeg var på sykehuset nettopp for sjekk da jeg har nyresykdom. Skulle aldri tatt den turen da jeg ikke tenkte rasjonelt på vei hjem og ble dratt inn førerkortet i 5mnd. Tenkte da bare at jeg skulle forbi lastebilen og skynde meg hjem å pakke. Ikke rasjonelt i det hele tatt. Nå ønsker jeg bare å flytte ut. Orker ikke leve sånn. Kommer aldri til å stole på han igjen. Dette var dagen i dag. :blackalien: Førerkortet er det minste problemet da ungene bor 1 min unna skolen og 10 min med sykkel unna jobb, men alt det andre da. Håper bare han skjønner selv nå at han må flytte ut eller jeg. Han har nok sett at jeg var inne på mobilen hans da han ikke tar tlf når jeg ringer nå. Eller hvem vet.. kanskje han er med ei dame. Bare kjenner meg skuffet og sviket, men at følelsene mine for han begynner å gå nedover med tanke på alle meldingene jeg så han hadde skrevet til damene. Jeg fortjener bedre!

Jeg vet ikke hva jeg tenker. Jeg tenker på at jeg vil flytte ut fortest mulig. Jeg var på sykehuset nettopp for sjekk da jeg har nyresykdom. Skulle aldri tatt den turen da jeg ikke tenkte rasjonelt på vei hjem og ble dratt inn førerkortet i 5mnd. Tenkte da bare at jeg skulle forbi lastebilen og skynde meg hjem å pakke. Ikke rasjonelt i det hele tatt. Nå ønsker jeg bare å flytte ut. Orker ikke leve sånn. Kommer aldri til å stole på han igjen. Dette var dagen i dag. :blackalien: Førerkortet er det minste problemet da ungene bor 1 min unna skolen og 10 min med sykkel unna jobb, men alt det andre da. Håper bare han skjønner selv nå at han må flytte ut eller jeg. Han har nok sett at jeg var inne på mobilen hans da han ikke tar tlf når jeg ringer nå. Eller hvem vet.. kanskje han er med ei dame. Bare kjenner meg skuffet og sviket, men at følelsene mine for han begynner å gå nedover med tanke på alle meldingene jeg så han hadde skrevet til damene. Jeg fortjener bedre!

ååååå!!! For en dag du har! Føler så med deg. Som de andre sier så er det ikke lett for oss å si gjør sånn eller sånn…. Men hadde det vært meg i din situasjon så hadde jeg forventet massiv rævsleik og unnskyldning i lang tid fremover, men hadde nok pakket sakene og dratt selv for det. En liten flørt kan kanskje godtas men flere og over så lang tid! Skjer ikke at det er noe du fortjener!

Dette høres helt forferdelig vondt ut! Jeg vil anbefale deg på det sterkeste å ta kontakt med familievernkontoret. Om du forklarer situasjonen vil jeg tro du kommer til raskt. Der kan du få råd og veiledning uansett om du vil gå fra ham eller ikke (eller hjelp til å finne ut av hva du vil, hvis du trenger det). Hvis dere skal skille lag er det også veldig nyttig å få hjelp av dem sånn at det skal bli best mulig for barna. Sender deg mange varme tanker og ønsker deg masse lykke til! :Heartred

herregud så feigt av han å ikke svare telefon nå! :mad:

Det er uten tvil han som skal finne en annen plass å bo fram til dere finner løsningen. Gravide deg og barna skal bo i hjemmet - synes nå jeg!

kjenner jeg blir forbanna for din del! Ta vare på deg selv og barna ❤️

Støtter tips om time på familievernkontoret så fort som mulig! Lurt om dere kan snakke sammen med en nøytral tredjepart. Kanskje er det lurt at han bor et annet sted noen dager, slik at det ikke blir en kjempekrangel der begge kan si ting de kommer til å angre på?
Selv om det ikke er veldig fristende akkurat nå så bør han få anledning til å fortelle hvorfor han har holdt på sånn? Hva er greia? Spenningssøking, ønske om bekreftelse, eller er han seriøst interessert i disse damene?
Så bør han være mann nok til å selv si det som det er til disse damene. Og selvfølgelig avslutte ting med en gang!

Håper du finner ut av det - en forferdelig situasjon!!!

Tusen takk for tips, råd og forståelse alle sammen :Heartbigred Jeg skal ta kontakt med familievernkontoret. Snakket med hun ene jenta i dag, hun ante ikke at han var gift for han hadde sagt at han var skilt. Funnet hverandre på en ekteskap app. Hun har forståelse for meg, men at de ikke har kontakt mer.
Hun andre ignorer mld mi, hun er en dame min mann har jobbet til (Han er tømrer, med sitt eget firma), han har j8bbet for henne i flere.mnd siden i fjor. Så aner ikke jeg, men de har sikkert et forhold enda. Alt er bare mørkt nå, men det blir nok bedre med tiden :)

Jeg har ikke ord :sorry: eneste jeg kan si er at du har oss i ryggen og vi støtter deg i det du måtte velge å gjøre :Heartred
Stor klem :love7

Tusen takk alle flotte mennesker :Heartred

Jeg kom hjem i sted. Ligger på sofaen og har tenkt å ligge her i natt og fremover. Orker ikke tanken på å ligge ved siden av den mannen lenger.. gutten mener jeg. For ingen er mann i mine øyne om man er utro, det er gutter som gjør slikt. Og vil han ikke være med meg burde han ihvertfall være mann nok til å fortelle meg der istedenfor at jeg må finne ut av ting selv.
Ligger å drømmer meg vekk til en annen leilighet hvor jeg ser for meg barna i seng, spiren sparker, det er kaldt ute og peisen er påtent, jeg sitter med en god film med ansiktsmaske i trynet og godteskåla foran meg. Jeg har ro i huet og fred i sjelen. Det ser jeg for meg nå, og skulle ønske og tenker at det må skje. Jeg kommer aldri til å glemme dette som jeg ser på utroskap Og det vil ikke gjøre forholdet bedre og ungene vil ikke ha det bra. Så jeg planlegger å bo for meg selv og ungene nå ja.

Tusen takk alle flotte mennesker :Heartred

Jeg kom hjem i sted. Ligger på sofaen og har tenkt å ligge her i natt og fremover. Orker ikke tanken på å ligge ved siden av den mannen lenger.. gutten mener jeg. For ingen er mann i mine øyne om man er utro, det er gutter som gjør slikt. Og vil han ikke være med meg burde han ihvertfall være mann nok til å fortelle meg der istedenfor at jeg må finne ut av ting selv.
Ligger å drømmer meg vekk til en annen leilighet hvor jeg ser for meg barna i seng, spiren sparker, det er kaldt ute og peisen er påtent, jeg sitter med en god film med ansiktsmaske i trynet og godteskåla foran meg. Jeg har ro i huet og fred i sjelen. Det ser jeg for meg nå, og skulle ønske og tenker at det må skje. Jeg kommer aldri til å glemme dette som jeg ser på utroskap Og det vil ikke gjøre forholdet bedre og ungene vil ikke ha det bra. Så jeg planlegger å bo for meg selv og ungene nå ja.

Tror det vil gå veldig bra med deg og barna❤️ Fikk du å guttevalpen snakket noe i går? Eller bare ignorerer han deg?

Hehe nei, jeg var så sur på han da jeg kom hjem fra senvakt. Jeg sa nå skal jeg legge meg!! Og okkuperte sofaen der han satt med dyner og puter, så ham flyttet seg fort og gikk opp.
Han er på jobb nå og jeg er på jobb, men sendte han en snap hvor jeg skrev : Koko Koko sa uglene i ....vegen.
Han skrev ikke noe tilbake på den så han skjønner vel tegningen. Han jobbet i den vegen jeg siterte, hun bor i den vegen.
Han vet nok at jeg vet. Får se hvordan det blir når han kommer hjem. Må ta oss en prat da tenker jeg. Orker ikke mer jeg altså. Bare tanken på at han har jobbet for henne i mange mnd på det huset gjør meg kvalm. Og leste meldingene mellom dem hvor han var så forelsket i henne osv. Har ingenting til overs for det dritet der.

Hehe nei, jeg var så sur på han da jeg kom hjem fra senvakt. Jeg sa nå skal jeg legge meg!! Og okkuperte sofaen der han satt med dyner og puter, så ham flyttet seg fort og gikk opp.
Han er på jobb nå og jeg er på jobb, men sendte han en snap hvor jeg skrev : Koko Koko sa uglene i ....vegen.
Han skrev ikke noe tilbake på den så han skjønner vel tegningen. Han jobbet i den vegen jeg siterte, hun bor i den vegen.
Han vet nok at jeg vet. Får se hvordan det blir når han kommer hjem. Må ta oss en prat da tenker jeg. Orker ikke mer jeg altså. Bare tanken på at han har jobbet for henne i mange mnd på det huset gjør meg kvalm. Og leste meldingene mellom dem hvor han var så forelsket i henne osv. Har ingenting til overs for det dritet der.

hehehe, bra skrevet da! Skjønner deg veldig godt. Jeg var sammen med en før som hadde et forhold på si gjennom 3 år. Ble kvalm da jeg leste meldingene jeg fant mellom de.

Hvordan går det med deg? Har tenkt sann på deg.
For en drittsekk av fyr!!:mad::smiley-angry019

Har snakket med han. Har fortalt han at jeg ikke orker mer av dette forholdet osv. Hva som går inn til han er jeg usikker på. Han prøver enda å være kjærlig. Jeg synes det er ufattelig vanskelig å.være hard mot han hele tiden da ungene våre er rundt oss. Det er jo slik at det tar en stund før noen av oss kan flytte ut med tanke på ny leilighet i nærområdet som er stort nok for 3 barn og dyr. Så akkurat nå lever jeg i en meget slitsom boble. Men tenker stadig på hans utroskap og hvor mye det sårer meg. Planen min er fremdeles at jeg skal bo alene med ungene, men ting tar tid desverre.

Back
Topp