Utro og fått barn

Delightful

Forelsket i forumet
Hva ville dere gjort?

En venninne av meg var utro mot mannen sin for en stund tilbake. Han vet ingenting om det...
Så ble hun gravid og fikk tvillinger.. OG helt fra barna var nyfødte har den ene gutten lignet veldig på han som hun var utro med.. jeg er så og si sikker på at han er faren. Barna er nå 1 år.. Det gjør vondt å se, at hun lurer mannen sin på denne måten!

Hva hadde dere gjort?

Åj!

Nei altså en slik situasjon klarer jeg ikke sette meg inn i. Mangen som kan bli såret der.

Skulle jeg gjort noe som helst så tror jeg jeg hadde startet med mora.

Huff håper du tar feil!

Jeg hadde nok ikke blandet meg inn, tenker at folk får ta sine egne valg, og gjøre det som er rett for de! Og i denne situasjonen så har du jo ingen bevis, bare mistanker! Da hadde jeg i hvert fall ikke gjort noe! Det å fortelle det til mannen, kan kanskje gjøre mer skade enn nytte, selv om du mener det er det riktige.

Men jeg hadde kanskje tatt en prat med venninnen min, og sagt til henne hva jeg mistenkte, og også mitt syn på saken...

Altså, oddsen er vel minimal for at bare EN av tvillingene tilhører han hun var utro med? Men uansett så  har jo ikke du noe med dette å gjøre, så da er det vel ikke noe poeng å blande seg inn...

Jeg ville latt det ligge. Hvis du føler du MÅ si noe, ta det opp med venninna di på en veldig forsiktig måte (ville ikke gjort det heller, men..). Du skal ikke se bort i fra at hun mistenker det samme som deg, og når hun har tatt det valget å ikke fortelle mannen om dette, synes jeg ikke det er opp til andre å skulle sette i gang den snøballen.

FrkPedersen skrev:
Jeg ville latt det ligge. Hvis du føler du MÅ si noe, ta det opp med venninna di på en veldig forsiktig måte (ville ikke gjort det heller, men..). Du skal ikke se bort i fra at hun mistenker det samme som deg, og når hun har tatt det valget å ikke fortelle mannen om dette, synes jeg ikke det er opp til andre å skulle sette i gang den snøballen.

signerer

hvis du er en veldig god venninne av moren, så ville jeg kanskje tatt det opp med henne?
For alt det du vet så er det ikke sikkert tanken har streifet henne en gang at det er mannen hun har vært utro med som er faren.
Hadde absolutt tatt det opp med moren....
Så får det bli opp til henne hva hun velger å gjøre, men da har ialelfall du gjort ditt og slipper å gå å tenke på dette:):)

Om du skal snakke med noen om det, så må det bli med moren. Hvis hun er klar over det og ikke har fortalt det til mannen, så er det et valg hun har tatt, og som jeg mener det ikke er noens jobb å legge seg bort i. For alt man vet så kan mannen hennes være klar over dette osv. Er så mange muligheter, at man fort kan åpne et vepsebol hvis man pirker i det.

Dette har du ingen ting med!
For alt du vet kan det jo være at hun og mannen har snakket om saken,og blitt enige om at dette er ett ikke tema!
Uansett hvor gode venner man er så er det ikke ALT man deler... Det er mye mine beste veninner ikke vet om forholdet mellom meg og min mann - og det er fordi de ikke trenger å vite det! Jeg hadde blitt dritsur om noen ,bestevenn eller bare venn,hadde blandet seg inn i mitt liv ubedt - og i alle fall når det gjelder alvorlige ting! Hva godt vil det komme ut av at du tar opp dette temaet?
Det vil ikke komme noe positivt ut av å snakke om det,så derfor bør du TIE!!

Dette er vel en privatsak!

Som flere skriver her, vi vet ikke hva de to i dette ekteskapet snakker om - og ingen har rett til å blande seg inn heller...

Oj for ei røre :( Det hun har gjort er jo helt forferdelig, hvordan kan hun leve med og narre mannen sin slik.Tenk om han ikke er faren og finner ut dette om 18 år?
Jeg hadde ikke blannet meg men jeg kunne fint sagt hva jeg mente til henne.

Kan man verkligen vara så som hon, kan man verkligen gøra så som hon?

Ska jag vara helt ærlig så hade jag sagt det rakt ut till min "vennina" och sedan gått min væg før att aldrig vænda igen. Sådana mænniskor får inte plats i mitt liv och dessutom så hade jag bara mått dåligt av att veta vilken otroligt stor løgn som ligger bak allt hon står før. Stackars, stackars man! Gå din væg, du førtjænar vænninor som inte sætter dig i sædana hær situationer!! Dock håller jag med de andra, det ær inte din kamp att ta det upp med hennes man och derfør inte din plikt att finnas dær før dem å behøva se sådant. Førstår hur jobbigt det måste vara før dig, att stå dær i mitten mellan sanning och løgn och ingen væg ær den rætta... Ibland måste man bara ge upp

Och DU ær ingen dålig mænniska før att du vet detta men inte har berættat något, kom ihåg det :-)

Jeg ønsker ikke å dømme venninnen din i dette. Hun har sikkert tenkt og følt på mye, og det er ikke sikkert at det hele er så enkelt som man kan velge å se på det utenifra.

Du er tydeligvis en nær venninne, ettersom hun har fortalt deg at hun har vært utro? Isåfall ville det kanskej være naturlig å dele dine tanker med henne?
Vennskap er så mangt.. kanskje hun trengert noe å prate med..?..eller kanskje hun rett og slett ikke vil rippe opp i noe som helst?
Du kjenner henne, gjør det du føler er naturlig mtp deres vennskap.

Og tenk på barna i dette, før du evt velger å gjøre noe overilt. Det er ikke sikkert de vinner noe på at familien feks blir oppløst..

Terla skrev:

Ska jag vara helt ærlig så hade jag sagt det rakt ut till min "vennina" och sedan gått min væg før att aldrig vænda igen. Sådana mænniskor får inte plats i mitt liv och dessutom så hade jag bara mått dåligt av att veta vilken otroligt stor løgn som ligger bak allt hon står før. Stackars, stackars man! Gå din væg, du førtjænar vænninor som inte sætter dig i sædana hær situationer!! Dock håller jag med de andra, det ær inte din kamp att ta det upp med hennes man och derfør inte din plikt att finnas dær før dem å behøva se sådant. Førstår hur jobbigt det måste vara før dig, att stå dær i mitten mellan sanning och løgn och ingen væg ær den rætta... Ibland måste man bara ge upp

Och DU ær ingen dålig mænniska før att du vet detta men inte har berættat något, kom ihåg det :-)

omg... moralens vokter ...

Har en kompis som har vært ongen oppi en sån situasjon.

Mamman va utro en kveld, og blei gravid. (de fleste i bygda viste om det, men ikke han som trudde han va faren) Mannen som trudde han va faren ble lurt i over 20 år. Kompisen min fikk vite at han ikke va pappan hannes når han va 25 år, og fikk da vie kem den skikkelige faren egentlig va. Han og mamman har nesten mista all kontakt, for han følte at ho hadde lurt han hele hanens liv. han fikk kontakt med den skikkelige faren sin(som ikke viste at han va hannes sønn) men to mnd etter døde han av hjerteinfarkt.
Kompisen min har ikke fått et normalt forhold til mamman sin etter detta...

Men ka du bør gjøre i en sån situasjon e vanskelig.... Ville nok snakka med venninna di og  tadd det videre derfra.

jeg tror ikke jeg hadde gjort noe jeg... om familielivet er bra nå så tenker jeg det beste for barna er å la det ligge. en mamma/pappa er glad i ungene sine uansett om de er biologiske eller ikke, så å få den beskjeden nå om at det ikke er hans unge ville vært fælt!

mamma_møø skrev:

Terla skrev:

omg... moralens vokter ..

--------------

Och du då, lilla venn? Vad ær du før någonting? Med tanke på att du dømmer mig på det viset och tror du har rætt till att gøra det? Jag kan bara anta vad du ær før typ av menniska efter en sådan hær kommentar, men bara anta derfør låter jag dig svara på tals istællet ;-)

Hadde ikke gjort noe..?
er ikke mitt bord å gjøre noe heller..
Holder meg LANGT unna sånt drama,vet du hva....

Om det er han hun var utro med som er faren vil jo dette helt sikkert komme fram på et eller annet tidspunkt. Tror det er umulig å holde noe sånt skjult et helt liv. Men jeg vet ikke om jeg syns du skal blande deg bort i det, bortsett fra eventuelt å snakke med venninnen din. Kan jo hende at du tar feil også.

Back
Topp