Utro....hva ville dere gjort??

Sarah78

Elsker forumet
Hey!
Jeg har ei venninne, ikke veldig nær....men holder kontankten....
Hun er gravid, skal snart nedkomme....og jeg vet noe ikke hun gjør......
Samboeren hennes har vært utro...minst en gang....(en gang utro, alltid utro tenker jeg)....
Hu spiller så overlykkelig og gravid...og det er et kjærlighetsbarn som kommer...iflg henne....hadde det ikke vært et barn på vei, så hadde de heller ikke vært sammen.....
Jeg får grøssninger av dette her....
Hva ville dere gjort i dette tilfellet??? Holde munn eller si det?

hva med å gi han ultimatumet, enten sier han det selv, ellers gjør du det?

ikke si noe hvis ikke hun er veldig nær.. hun vet det sikkert og du vil bare få bråk skal du si noe konfronter typen hennes ..

vært oppi akkurat det samme med ei vennine og vi gikk gravid sammen.
Jeg ville vært veldig forsiktig,for folk er veldig sårbar i den situasjonen.Men ville alikevel sangt på en forsiktig måte at hun burde tenke over hvordan hun egentlig ønsker og ha det og er nesten bedre å bli alene nå og forberede ting alene enn å gå rundt å ver deppa resten av svangerskapet for så å bli forlatt rett etter en fødsel.
Men er jammen ikkje lett det der.
Lykke til [;)]

Han vet at jeg vet....og lurte på hva jeg ville gjøre med det .....Han ser ikke ut til å plages veldig av det han har gjort..... Noen eier ikke samvittighet idet hele tatt....Hun har sine anelser om hans atferd....men bare feier det under teppet.....og spiller lykkelig istedet....Det kommer ikke til å holde i lengden

Jeg hadde en vennine som var utro og sa det til typen sinn. Jeg hadde vist en liten stund at hennes type hadde og vært det og sa det til henne.
Hun var veldig glad for jeg sa det og de er sammen den dag i dag og har fått to barn sammen.

Ikke si det, kanskje hun vet det, men ikke vil si det.

Er i nesten lik situasjon selv, men typen til veninna mi er kompis med typen min...
Litt ekkelt å vite dette, men jeg velger å la de ordne det selv... Han har vert utro før og hun har tillgitt.
Kanskje den enkleste og feigeste løsningen, men...

jeg ville sakt det før hun nedkommer for da får hun andre ting å ta hensyn til også eller så hadde jeg gitt typen klar beskjed om hva han har å gjøre, før du gjør det.

vet du det 100 % så si det..herregud..det er ingen som fortjener det vel!!!!!!!!!

Verden er liten vet dere....så man skal ikke gjøre mange sprellene før man får vite om det......Jeg har rimelig sikre kilder kan du si.....Snakket med hun andre dama.....som han styra med..... Jeg tror jeg bare lar saken ligge død....Blir sikkert bare bråk av dette....

uff da.. det var vanskelig!

Jeg har ikke den oppfatninga at en gang utro alltid utro.. Selvfølgelig gjelder dette for noen, men tror at folk kan gjøre feil og lære av dem.
Kan jo hende at han skjerper seg siden dama er gravid og slikt? og virkelig vil satse på henne?

Jeg hadde faktisk ikke sagt noe fordi hun er gravid, stor påkjenning og plutselig finne ut at typen er utro og slikt..
må tenke litt på barnet også der!

Back
Topp