Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
4.08Du må bruke en norsk terminkalkulator siden svangerskapet regnes til 40+3 i Norge, men kun 40+0 i mange andre land.
Din EL-termin vil ikke bli tatt hensyn til. Hvilken dato hadde du første dag i siste mens?
Hmmm blir ikke el termin tatt hensyn til når jeg kommer til legen? Jeg blødde i 14 dager sist pga pergo, aldri gjort det før. Da blir det helt feil å regne fra første mensdag. Jeg har satt første mensdag en uke senere... For jeg vet når el var.,Du må bruke en norsk terminkalkulator siden svangerskapet regnes til 40+3 i Norge, men kun 40+0 i mange andre land.
Din EL-termin vil ikke bli tatt hensyn til. Hvilken dato hadde du første dag i siste mens?
Ok. da er en jeg uke lenger på vei daNei som regel går de konsekvent ut fra menstermin hvis du ikke har hatt ivf eller liknende. Og så får du ny endelig termin ved oul
Jeg og nesten hehe... 4 dager.Ok. da er en jeg uke lenger på vei da
4.08
Det er jo veldig bra mtp overtid :-DJeg og nesten hehe... 4 dager.
Hmmm blir ikke el termin tatt hensyn til når jeg kommer til legen? Jeg blødde i 14 dager sist pga pergo, aldri gjort det før. Da blir det helt feil å regne fra første mensdag. Jeg har satt første mensdag en uke senere... For jeg vet når el var.,
Tusen takk for svar [emoji120] du er gull!Da blir din termin 14. mai og du er 4+6 i dag. https://www.babyverden.no/terminkalkulator/
Legene bryr seg ikke om sykluslengde eller lignende, de setter bare standardtermin også får du oppdatert termin ved OUL.
Ja der er jo sant hehe... Det hadde jeg ikke tenkt på!Det er jo veldig bra mtp overtid :-D
Det varierer veldig tror jeg. Mine leger har gått ut fra el.Da blir din termin 14. mai og du er 4+6 i dag. https://www.babyverden.no/terminkalkulator/
Legene bryr seg ikke om sykluslengde eller lignende, de setter bare standardtermin også får du oppdatert termin ved OUL.
Det varierer veldig tror jeg. Mine leger har gått ut fra el.