Utredning St. Olavs

Juvelen10

Glad i forumet
Da havnet jeg plutselig her. Blandet følelser.. Det hadde jeg ikke trodd etter vårt første (og eneste herlige) barn satt på første forsøk.

Vi har nå fått time til utredning på St. Olavs i juni, lurer på om noen kan fortelle meg prosedyren i dette? Utredning, vil vi da få starte opp med en gang ved syklusdag 1? Eller får man en annen dato senere?

Dere må ta noe blodprøver og så blir det en samtale/undersøkelse der dere legger plan for behandlingen. Så får du brev i etterkant om hvordan du gjør det for å sette i gang med behandlingen. Hos meg tok det tid å få dette brevet på grunn av feil i forbindelse med helseplatformen. Så jeg måtte mase litt før jeg fikk brevet, men etter det gikk det relativt raskt.

Hvor lang tid det tar avhenger kanskje litt av hva de finner på utredningen? De vil kanskje ha to sædprøver med litt tid mellom om den første ikke er bra. Noen av blodprøvene som noen (ikke alle) skal ta tror jeg har litt lang analysetid. Det er uansett sånn at de har stengt store deler av juli, så ville nok forberedt meg på at august/september er mer sannsynlig enn at dere får kommet igang rett etter utredningen.

Back
Topp