Tusen takk for råd! Vi satser på inseminasjon i første runde (legen anbefalte 6 inseminasjonsforsøk før vi burde gå over på IVF), så satser på at vi ikke får noen problemer med nedfryste egg som ødelegger for nytt egguttak. Må forøvrig si at jeg ble ganske provosert over at det er slik at hvis jeg ikke blir gravid med tre IVF-forsøk, så mister kona mi tilbudet om IVF via det offentlige - selv om hun hadde fått tilbud om tre forsøk dersom jeg
ble gravid (gitt at det ikke var nedfryste egg). Hvis målet er at man skal få nok barn til å opprettholde fødselsraten, og kvinne B ville fått tilbud om tre nye forsøk ved vellykka graviditet hos kvinne A, ser jeg ingen god grunn til å ikke innvilge tre nye forsøk til kvinne B når det
ikke blir barn på kvinne A. Antallet forsøk via det offentlige blir jo det samme.
Uansett: Hvis det er noen som har oppdatert info om hvor lang ventetid det er på donorsperm ved OUS, tar jeg gjerne imot det

Finner lite info om dette på nettet, utover nyhetssaker fra 2022 om ett års ventetid..