Utredning habituell abort - hvem skal jeg velge? (Oslo)

LB85

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Oktoberbarna 2021♡
image.jpg

Jeg har i dag vært på Ullevål grunnet min 4 MA og har fått en henvisning til utredning for habituell abort. Jeg trodde dette var noe de utredet på sykehusene, men jeg fikk med meg en oversikt over avtalespesialister i Oslo.

Jeg kunne velge fra listen selv.

Er det noen her som har vært utredet og har positive eller negative erfaringer med spesialister i Oslo?

Er det noen som kan anbefale et sted?
Bilde viser utvalget av spesialister.

På Ullevål sa sykepleieren at Oslogynekologene var veldig bra.

Takker for alle råd jeg kan ta med meg på veien!

:Heartred
 
Velg Dr. Sand eller Dr. Åkesson fra Oslogynekologene. Sistnevnte jobber også på fostermedisinsk avdeling og de er begge kjent for å være veldig dyktige. Har mange venninner som har vært hos dem, særlig Sand, i svangerskap etter dødfødsel eller andre komplikasjoner i forhistorien.
Har hørt noen som skulle følges opp på ullevål som sa de vurderte å gå annenhver gang der og til Sand, og da var svaret "åja, han er den beste du kan få, så det er like bra som å gå hit"

Håper du får hjelp og at babydrømmen oppfylles snart ❤️
 
Takker så mye. Jeg har fått anbefalt Åkesson fra en annen også, så dette lover jo godt.
:happy:
 
Takker så mye. Jeg har fått anbefalt Åkesson fra en annen også, så dette lover jo godt.
:happy:

Ja, jeg har hatt oppfølging hos han på sykehus og synes han er både dyktig og empatisk. Og det er jo ganske viktig i disse situasjonene :)
 
Takker så mye. Jeg har fått anbefalt Åkesson fra en annen også, så dette lover jo godt.
:happy:
Vi liker også han godt. Jeg har ikke møtt han med samme utfordring som deg, men vi møtte han da vi var på Rikshospitalet for å finne mer ut om avvikene til vår lille. Han sa ikke så mye høyt mens han jobbet og konsentrerte seg om å se på fosteret, men vi opplevde han som utrolig dyktig. Har lyst til å bestille time hos han igjen når vi har klart å bli gravid igjen. Det føltes så trygt med hjelp av han.

Og så kan jeg legge til at akupunktutklinikken Fjeld på Majorstuen har veldig lang erfaring med gjentatte MA. Det er vel ikke dokumentert at det hjelper, men hun var veldig tydelig på at det var noe de hadde ekspertise om. I tilfelle du vil prøve noe alternativt i tillegg til helsehjepen du får, hehe.

Masse lykke til :Heartred
 
Vi liker også han godt. Jeg har ikke møtt han med samme utfordring som deg, men vi møtte han da vi var på Rikshospitalet for å finne mer ut om avvikene til vår lille. Han sa ikke så mye høyt mens han jobbet og konsentrerte seg om å se på fosteret, men vi opplevde han som utrolig dyktig. Har lyst til å bestille time hos han igjen når vi har klart å bli gravid igjen. Det føltes så trygt med hjelp av han.

Og så kan jeg legge til at akupunktutklinikken Fjeld på Majorstuen har veldig lang erfaring med gjentatte MA. Det er vel ikke dokumentert at det hjelper, men hun var veldig tydelig på at det var noe de hadde ekspertise om. I tilfelle du vil prøve noe alternativt i tillegg til helsehjepen du får, hehe.

Masse lykke til :Heartred

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive. Skal sjekke ut Fjeld også :)
 
Back
Topp