Utrdikkningslag

miriamsmamma

Elsker forumet
Ja.. trenger ideer nettet har ikke så mye som jeg trodde. Det er til ei veninne som ikke har lyst til å dra på byen når kvelden er omme og ikke ha en veninnekveld,
Hvordna var din ?

dere kan dra på høyt og lavt aktivitetspark i svarstad! har hørt om mange som har hatt utdrikningslaget sitt der og de har vært knallfornøyde :) en opplevelse litt utenom det vanlige!

ellers kan dere dra til rjukan for å hoppe i strikk (om dere tør) :P

dere kan dra til danmark eller sverige også!

er jo mange muligheter i nærheten om man vil gjøre noe litt annereledes!

Jeg hadde venninnekveld med masasje og jeg ble skikkelig dullet med[:)]
Men det ville ikke venninna di?

Mannen min sitt utdrikkningslag var jo tøft[:)] Det var i 6-tida på morgenen så kom det inne 4-5 mannfolk kledd ut i militær uniformer og med palestina sjal og med våpen (ulada[8D]), så kidnappa de meg (jeg visste om det!) og så tok de å festa mannen min i håndjern i trappa ikledd kun boxeren. Jeg ble kjørt til en softgun bane og mannen min ble "reddet" av en gjeng andre militær mannfolk som liksom var på hans lag da. Mannen min måtte gjennom en rekke oppgaver for å finne fram til softgun banen (rappelering, kartlesing + +). Til slutt kom hans lag også til softgun banen der jeg var gjemt i en trehytte ikledd burka. Så var det krig mellom lagene på banen og til slutt klarte mannen min og redde meg. Veldig romantisk[8D]

Etterpå hadde de grillings og lå ute i gapahuk...
Tror nå absolutt det hadde vært tøft og gjøre med at mannen blir kidnappa[:D]

haha kjempekult=) Det skal jeg huske på

Back
Topp