Utradisjonelle gaver:)

Fru.Maja

Forumet er livet
VIP
Noen tips? Elsker å gi bort ting som ikke er helt vanlig:) her har jeg gitt kurver med ferske gårdsegg og dåpsbarnet i sag fikk et tre:) andre ideer?:)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Har selv fått medlemskap i norsk luftambulanse :-)

Tenker for alle aldre og alle anledninger:) trenger bare tips å tA med meg:)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Har en pappa som har sagt veldig tydelig at han ikke vil ha flere ting, men heller en gave som kommer til nytte hos andre. Så da har jeg gitt penger til saker jeg vet han også støtter. I fjor til jul kjøpte jeg fysisk en julemiddag som ble gitt til en familie med dårlig økonomi (via en organisasjon), og så skrev jeg det i et fint kort jeg ga til ham.

Mannen min malte personlig barnestol i dåpsgave til niesa vår. Med disney figur, fødselsdato, navn og vekt/høyde. Den ble skikkelig populær hos foreldrene, og alle dåpsgjestene beundret den. Fint med en kreativ mann :)

Det går an å kjøpe en stjerne vet jeg. Da får du døpe den og kart over hvor den befinner seg i solsystemet.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har gitt bort stjerner og en jordflekk i Skottland og medfølgende lordetittel, det har blitt satt stor pris på.

Sent from my iPhone using BV Forum

Det med treet likte jeg veldig godt! Det skal jeg huske på...
Jeg fikk et bilde som var innrammet som svogeren hadde tegnet selv til bursdagen. Det var i blyant med skyggeleggingsteknikk, laget av en sånn boks med profesjonelle blyanter han hadde fått av meg. Motivet var e bilde jeg synes er så fint.
Det ble jeg veldig glad for :)

Back
Topp