Utrøstelig

FirstTimer☺️

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Sommerfuglene
Hei,

Lille har begynt å våkne om natten og er helt utrøstelig. Har prøvd alt mellom himmel og jord, men eneste som fungerer er pupp. Hun gråter så hun hikster og ikke får puste og spenner seg i bro. Finner ikke ut hva det kan være. Hun er veeeldig klengete for tiden og. Andre som har det sånn?

Vi har hatt det sånn i forbindelse med tenner. Og nå er det igang igjen. Det som fungerer her for å roe er å gi litt fruktjuice. Enten hjemmelaget eller nestle sin. Jeg sper den med litt kokt varmt vann for å lunke den. Har gitt det på natten i perioder siden i vinter da tanngalskapen begynte. Tror den søte smaken roer ned. Juicene til nestle (glassflasker)er uten sukker.

Vi har hatt det sånn i forbindelse med tenner. Og nå er det igang igjen. Det som fungerer her for å roe er å gi litt fruktjuice. Enten hjemmelaget eller nestle sin. Jeg sper den med litt kokt varmt vann for å lunke den. Har gitt det på natten i perioder siden i vinter da tanngalskapen begynte. Tror den søte smaken roer ned. Juicene til nestle (glassflasker)er uten sukker.

Tusen takk for tips![emoji173]️

På en måte litt godt å høre at d er flere, slik har lille her holdt på en god stund...jeg klarer ikke å se d i sammenheng med tenner her hos oss, men fy så slitsomt d er!! Har tenkt at d bare må gå over...samt at d har vart dette utviklingstrinnet (som for øvrig er 4-5 dager igjen av), så er spent på om d blir bedre fra neste uke av[emoji38][emoji85]

Back
Topp