utovernavle

actually

Flørter med forumet
andre som har fått det?
og kommer den til å "gå inn igjen" ? :P

hatt det leeeeeeenge [:D] aner ikke om den går seg til igjen [8D]

ORIGINAL: Chisme

min er halveis ute... resten av navlen er liksom omtrent flatt så d ikke er noen navle igjen... hehe men navlen skal gå tilbake t normalen igjen etter fødsel i hvert fall så gjør ikke noe:)

beklager å måtte skuffe deg, men min navel ble aldri helt normal etter forrige svangerskap..

nå står den rett ut igjen(æææsj, jeg synes det er sååå ekkelt[&:]) og den går jo tilbake, men ikke helt inn sånn som den var dessverre.. for min del hvertfall!

Fikk d med førstemann og fått d nå også, den går inn igjen, gjorde ihvertfall d etter førstemann....

Min navle "poppet" aldri sist svangerskap, ble bare veldig stor...
Denne gangen blir den nok like stor og går vel så å si ikke tilbake igjen...

ORIGINAL: Loo

ORIGINAL: Chisme

min er halveis ute... resten av navlen er liksom omtrent flatt så d ikke er noen navle igjen... hehe men navlen skal gå tilbake t normalen igjen etter fødsel i hvert fall så gjør ikke noe:)

beklager å måtte skuffe deg, men min navel ble aldri helt normal etter forrige svangerskap..

nå står den rett ut igjen(æææsj, jeg synes det er sååå ekkelt[&:]) og den går jo tilbake, men ikke helt inn sånn som den var dessverre.. for min del hvertfall!

Samme her.. Navlen min er og blir kjempestygg etter forrige svangerskap.. Gikk aldri tilbake..

Min poppet ut sist gang og har gjort det nå også - gikk tilbake forrige gang, men så ikke heeeelt lik ut som den gjorde før svangerskapet.

ORIGINAL: Lindus82

Min poppet ut sist gang og har gjort det nå også - gikk tilbake forrige gang, men så ikke heeeelt lik ut som den gjorde før svangerskapet.

samme her,men mest pga jeg revnet fra piercingen[8D]

Halveis poppet ut, ble helt normal igjen etter forrige svangerskap[:)]

Har kjempedyp navel, men nå popper den ut snart.
Regner med at den igler seg inn etter fødselen...::)

Sist gang merket jeg så og si ingenting på navlen.. Men nå derimot, ser meeeget deformert ut, hehe!Kjennes ut som en knapp jeg kan trykke inn, har ikke poppa heelt ut ennå.. [8D]

sånn er min [:D]

når sant skal sies så har jeg sånn halvveis utovernavle fra før også da.. vanligvis har jo folk et "dypt hull" men jeg har lite hull, og liten "klump" inni det lille hullet [:D]

min har ikkje poppet ut enda.[:)]
men den gjorde det med di 2 andre,og har altid blitt vanlig igjenn[:)]

Har nesten ikke navle jeg:-) Operert med laparoscopi to ganger så den var ganske deformert fra før! Nå er den helt flat;-)

Back
Topp