Utover vs innover navle i svangerskapet??

maybaby...

Betatt av forumet
Jeg har alltid hatt ganske tydelig innover navle, noe jeg ikke synes er veldig pent under enkelte klesplagg osv (elelrs har jeg ikke noe problem med det altså..hihi). Kanskje det ikke hjelper at jeg har litt ekstra isolasjon på magen heller ... men anyway... poenget er at jeg trodde den skulle forsvinne nå under graviditeten...slik at jeg faktisk kunne teste den andre "navletypen", men NEIDA.[8D] hehe...

Så da begynner jeg å lure på om jeg er helt unormal... derfor denne lille uhøytidelige undersøkelsen.

På forhånd takk da jenter.[:D]

Hadde ganske innover navle før jeg ble gravid, men den ble ganske utover etterhvert, så tilbake til innover etter at han var født[;)]

Navelen min ploppa ikke ut[;)]

hadde utovernavle. åååh den var såå digg å ta på [:D] deilig og myk, fløyelsaktig, kunne sitte og bare stryke på den 

Jeg har innover navel og hadde det også under begge svangerskapene mine!!!Hade også piercing i navvlen under begge svangerskapene og JM kommenteret at jeg hadde perfekt gravidnavel siden jeg ikke trengte å ta ut ringen!!!

hmm...foreløpig føler jeg meg ganske beroliget.

Men som den akademikeren jeg er...så vet en at det må MANGE flere svar til for å ha et skikkelig gjennomsnitt..

Navle-lo eller ikke...kom igjen jenter.[:D]

Så mens dere svarer...så sover jeg litt...natta!!

ORIGINAL: Tøsa

ORIGINAL: Bdancer

ORIGINAL: ~miluna~

hadde utovernavle. åååh den var såå digg å ta på [:D] deilig og myk, fløyelsaktig, kunne sitte og bare stryke på den 

[:'(] sorry men jeg blir litt kvalm av å ta i navlen min jeg... ekkelt. kjenner jeg blir uvel[8D][8D]

jeg og[:'(] sambo bruker å stikke fingeren inni for å være ekkel.. da får jeg aaaaaaaangst! [:'(][:'(][:'(]

Her og!!!! YACKKKKK........[:'(] [&:]

ORIGINAL: Diddij

Hadde ganske innover navle før jeg ble gravid, men den ble ganske utover etterhvert, så tilbake til innover etter at han var født[;)]

Har innovernavel, og den forble innover gjennom hele svangerskapet sist. Satser på at den blir det den gangen her også, jeg syns heller ikke utovernavel er fint..
Skjønner ikke helt hva som ikke er pent med innovernavel under klær jeg da, syns utovernavel er styggere under klær ja..

jeg har fortsat innover navle [:D]
men du er jo 25 uker på vei da!! den kan fortsat poppe [:D]

hadde innovernavle, men et stykke ut i svangerskapet flata den bare ut helt. så ingen av alternativene.

Jeg hadde innover navle før jeg ble gravid, men den stakk ut som bare det når jeg ble høygravid. Sambo kalte meg "pop-ut-navel".. [8D]

Jeg har innovernavle. Sist svangerskap flatet den seg ut. Silkemyk[:D]

ORIGINAL: Diddij

ORIGINAL: sha86

jeg har fortsat innover navle [:D]
men du er jo 25 uker på vei da!! den kan fortsat poppe [:D]

Hehe...det virker kanskje som jeg absolutt VIL at den skal ploppe, men for min del må naturen bare gå sin gang.[8D] Ble bare veldig obs på dette da jeg var på gravidtrening på onsdag...hvor samtdlige hadde utovernavle (så vidt jeg kunne se). Kun jeg som hadde dette "søkket" midt på magen, som liksom er blitt ennå tydeligere når magen er begynt å bli svær.. Men for all del..."ces la vie" eller kossen det skrives...(hadde tysk på skolen).[:D]

Men nå hive me oss snart på kystbussen til haugesund for å hente vår nye bil...og så blir det en helgetur til Bergen. Kjekt ka som er gjort før småtrollet komme...[:D] GOD HELG DA JENTER!!!!!!!!!!!

ORIGINAL: Lillingen

Ikke min heller men den ble mer jevn med magen etterhvert, om det var forståelig.

ORIGINAL: Lillingen

Back
Topp