utolmodig...

tretroll

Forumet er livet
VIP
UL på mandag...og jeg kan seriøst ikke vente. Går her og tripper rundt meg selv og er i alle fall glad jeg har ferie, hadde jeg vært på jobb hadde ingenting blitt gjort. Viss jeg ikke roer meg kommer jeg ikke til å være våken på mandag... og så er det ikke før kl 19...HJELP jeg trenger valium!!!!!!!!!

He he. Samme her. Skal dit på onsdag morgen. Får skikkelig sommerfugler i magen!!![:D]

Gluri: Vet du forresten om Asker Bærum er bra å føde på? Jeg har jo nettopp flytta hit, og alle sier jeg er dum som ikke velger Drammen (jeg bor ca midt i mellom, men mannen min jobber i asker, så vi tenkte det var lettere). Alle sier masse bra om drammen og negativt om Asker Bærum men Drammen virka skikkelig kjipt på nettpresentasjonen deres.. usikker jeg nå.

Som jeg har forstått har asker og bærum fått masse positiv kritikk i det siste. Søsteren min fødte der i mars og var kjempefornøyd.
Jeg har ikke hørt noe negativt om dem i det hele tatt den siste tiden.
Jeg hadde et lie eh.. "hysterisk anfall" [:)] her om dagen og da ringte de meg med en gang for å berolige med osv. Man blir tatt godt vare på[;)]!

OK da føler jeg meg litt bedre[:)] takker. 

Back
Topp