Utolmodig

pregnant

Flørter med forumet
Kjenner jeg begynner og bli skikkelig utolmodig. Ukene går liksom ikke fort nok. 8 uker igjen i dag. synes det går seint på slutten. Begynte og gå seint når jeg ble 100% sykemelt. Andre som føler det samme? Føler alle får baby rundt forbi. Gleder meg til det er våres tur:)

Du er ikke alene :) Kjenner at jeg begynner å bli litt utolmodig. Har gått ut i ferie nå.. alene, mannen har ikke ferie før om 2 uker. og jeg skal ha ferie frem til permisjon og tiden har begynt å gå sakte. Håper tiden går raskere når vi skal på ferie i juli :)

Det her er du ikke alene om! Jeg har vært sykmeldt lenge, og denne graviditeten hemmer meg sikkelig i hverdagen. Jeg gleder meg veldig til jeg har fått en liten tulle å bry meg om. I tillegg til å klare å bli mamma (igjen) til den lille gutten min som tydelig savner den mamman han fortjener.
August er langt unna, men jammen skal vi se at det går fort også :) Håper vi plutselig sitter med våre leieboere i armene alle sammen!

Kjenner jeg begynner og bli skikkelig utolmodig. Ukene går liksom ikke fort nok. 8 uker igjen i dag. synes det går seint på slutten. Begynte og gå seint når jeg ble 100% sykemelt. Andre som føler det samme? Føler alle får baby rundt forbi. Gleder meg til det er våres tur:)

Når har du termin da?
Ja ALLE får jo baby nå for tida!!Skikkelig babyboom :) Jeg har termin 11.august, men skal ha planlagt keisersnitt den 6.august. Det er ca 7 uker til. Syns det går veldig tregt jeg også...:P Og når formen ikke er kjempe god, og man da ikke orker gjøre så mye går tida enda seinere. FORSLAG til ting å gjøre på, mottaes med takk ;)

Kjenner jeg er utålmodig til tider ja. Vil gjerne at snuppa skal komme ut snart, samtidig som hun burde jo vokse seg større der inne. Gleder meg til å slippe halsbrann, vann i kroppen og få magen min tilbake igjen :-p

Synes egentlig ukene går ganske så fort unna..=) Men det har kansje mye med at jeg føler meg i god form,har svangerskaps penger på to dager(grunnet tungt fysisk arbeid de to dagene), ellers frisk og rask så jobber fulle dager 3 dager i uka, så håper å holde det slik til permisjonen=)..

Back
Topp