utolmodig

smiley_81

Flørter med forumet
Hei på dere..

Har ikke vært fryktelig aktiv her inne, men lover å bli flinkere ;) 
Håper alle har det bra og koser seg med bebisene i magen..

kjenner jeg begynner bli utolmodig selv...
Var på tidlig ul for å vite hvor langt jeg var på vei, og da var jeg 13 uker..
Nå er jeg 17 uker, og fikk nettopp innkalling til ordinær ul... 29 september!
Det er 4 uker til! Hvordan skal man få tiden til å gå?

Er det mange som har begynnt å kjenne liv?

Jeg vet det føles som en evighet å vente på ul. Var selv på ul i uke 12 og skal på ord ul 5 sept. Tiden har gått kjempe treigt, men tiden etterpå tror jeg kommer til å fly. Får prøve å tenke positivt:):)
Har kjent liv siden uke 12:)

uke tolv... det var tidlig,.. heldiggris...

har kjennt litt nå siste uken.. blir kjempe glad hver gang...:)

Tror jeg kjente liv i går kveld. Heeeelt vagt:) Uke 17. Ul om 14 dager:))) (14 laaange dager:))

veldig vagt her og, men det er noe merkelig jeg ikke klarer forklare...

Håper tiden går fort fremover, blir spennende å se på UL :D

Jeg har kjent liv i noen uker allerede, men nå er det full baluba i magen :D

Jeg har kjent liv, det vet jeg...... jeg begynte å bli litt bekymra siden jeg egentlig var i uke 18, og kjente lite liv. Men jeg ble jo satt 2 uker tilbake på terminen da. Så ikke rart det ikke vært veldig mye liv da. Og dessuten ligger morkaka foran. Så jeg kjenner noen små dult innimellom bare inni der :D
Men så på ul i går at det var en veldig aktiv gutt der inne ja :D Han sprella rundt. Så helt utrolig at jeg ikke kjenner mer ;)

Er kjempe utålmodig selv.. Skal 30 September på ul, det er virkelig en evighet til! Spesielt når vi ikke vet 100 % hvor langt jeg er på vei.. (jeg er så rotete med mensen, skikkelig surrehue :P )  Jeg tror selv at jeg har termin i starten av Mars en gang nemlig. Men det finner jeg ut av på ul. Det føles som en evighet til altså, spesielt å bare ha et "ca.uke antall". Tror jeg er et 2-3 uker mindre enn det jeg har som tall nå. Men hvem vet, kanskje det er rett kalkulert også. Time will show! :)  Heldigvis har jeg det kjempe travelt med skolen nå med både hjemmeeksamen, oppgave og forberedelser til praksis. Så håper tiden vil fly :)

Da har du masse ting å sysselsette deg med og.. og tiden går fortere...
moro:)

Back
Topp