Utolmodig og kjerringråd

ulfa

Glad i forumet
Juli13-jentene
Her maser mannen om at det må bli fødsel snart.. han vil ha ferie, så nå måtte jeg få fart, så det ble fødsel :p i dag har jeg ryddet, vasket og vært en runde på shopping:) mulig det blir en shoppingrunde til, jeg fikk så lyst på nye gardiner :p så fikk jeg melding om at mannen stiller med fødepizza i kveld som han hadde funnet oppskrift på, og etter det skulle vi ha sex:p
Om dettte ikke starter fødselen når jeg er helt moden, har 3cm åpning og ble strippet i går, så er det ingenting som gjør det. Da gir jeg opp og holder senga til fødselen starter av seg selv, så er jeg i det minste uthvilt:p

Noen andre som prøver kjerringråd? Og hva mere anbefales? :)
-------------------------
Therese 5. april 2009
Termin 21. juli 2013

Det er jo det her kanelgreiene - at du skal spise så og så mye kanel?
Og massering av brystene etter samleie mens spermen får renne ned i mormunn.

Det er jo det her kanelgreiene - at du skal spise så og så mye kanel?
Og massering av brystene etter samleie mens spermen får renne ned i mormunn.
Hvor mye kanel er det snakk om? Spiste grøt her en dag, men skjedde ingenting:p

Therese 5. april 2009
Termin 21. juli 2013

Hvis noen har tips for modning UTENOM sex (siden slimproppen har gått), så tar jeg gjerne imot dem jeg også!

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥

Her maser mannen om at det må bli fødsel snart.. han vil ha ferie, så nå måtte jeg få fart, så det ble fødsel :p i dag har jeg ryddet, vasket og vært en runde på shopping:) mulig det blir en shoppingrunde til, jeg fikk så lyst på nye gardiner :p så fikk jeg melding om at mannen stiller med fødepizza i kveld som han hadde funnet oppskrift på, og etter det skulle vi ha sex:p
Om dettte ikke starter fødselen når jeg er helt moden, har 3cm åpning og ble strippet i går, så er det ingenting som gjør det. Da gir jeg opp og holder senga til fødselen starter av seg selv, så er jeg i det minste uthvilt:p

Noen andre som prøver kjerringråd? Og hva mere anbefales? :)
Therese 5. april 2009
Termin 21. juli 2013
Om du er moden og klar tipper jeg det er stor sjangse for at su havner på føden i løpet av kommende døgn;) men

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

Var på siste time hos jordmor i dag og diskuterte litt ang. Modningsakkunpunktur. Fikk sist, men sa at jeg ikke vil ha hvis det bare gir meg maserier. Dessuten er jeg ikke klar for å føde i morgen :happy118 Vil være gravid litt til denne siste gangen :cool01 hun sa da at når jeg ble lei så måtte jeg kjøpe meg klyx, ha sex og stimulere brystvortene en god stund, for det funka :excited001

Om du er moden og klar tipper jeg det er stor sjangse for at su havner på føden i løpet av kommende døgn;) men

Fikk ei tulle 4. Juli 2013
Hadde 2-3 cm åpning for 1 1/2 uke siden, så virker ikke som kroppen har det travelt. På kontrollen i går hadde jeg 3cm.. så har dårlig tru på at det blir med det første:p

Therese 5. april 2009
Termin 21. juli 2013

Hvis noen har tips for modning UTENOM sex (siden slimproppen har gått), så tar jeg gjerne imot dem jeg også!

Hvorfor uten sex for at slimproppen har gått?

Therese 5. april 2009
Termin 21. juli 2013

Hvorfor uten sex for at slimproppen har gått?

Therese 5. april 2009
Termin 21. juli 2013
Er det ikke fare for infeksjoner da? Det er jo ingenting som "beskytter" baby nå utifra hva jeg har forstått...

Er det ikke fare for infeksjoner da? Det er jo ingenting som "beskytter" baby nå utifra hva jeg har forstått...

Fostersekken er nå der, så jeg ser ikke problemet. Er jo ikke bestandig man vet den har gått en gang. Vi har sex, og min har gått.

Therese 5. april 2009
Termin 21. juli 2013

Fostersekken er nå der, så jeg ser ikke problemet. Er jo ikke bestandig man vet den har gått en gang. Vi har sex, og min har gått.

Therese 5. april 2009
Termin 21. juli 2013
Hmmm...får sjekke litt opp da - kanskje jeg kan snike til meg litt sengekos i kveld da (og få han til å sikte inni meg :D )

Hmmm...får sjekke litt opp da - kanskje jeg kan snike til meg litt sengekos i kveld da (og få han til å sikte inni meg :D )

Haha, kan være greit, hjelper ikke med den utenfor:p

Therese 5. april 2009
Termin 21. juli 2013

Back
Topp